|
GIK Acoustics forbedringer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 13:22 |
Jeg har taget kontakt til GIK, sendt billeder, beskrevet de lydmæssige problemer, og indtil videre har de forslået følgende: 1. Et 242 panel eller et art panel på frontvæggen over mit TV 2. Nogle Tri Traps i hjørnerne på min bagvæg 3. Nogle Monster traps på standere direkte bag sofaen Sidstnævnte er nok primært med henblik på stereo da de vil bryde den fri passage ned til mine surround back. Jeg tænker så jeg kan flytte dem længere ned mod bagvæggen/brændeovnen når jeg ser film. Lidt billeder af rummet: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hvis nogle har nogle inputs/forslag er de meget velkomne!
Redigeret af armani-thomas - 03-Oktober-2014 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mange subs har du? Syntes jeg kan tælle mindst 3.
Men du har måske delt op i Stereo og Surround? |
|
Ning
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Der er 3 stk ja. Hvad mener du med om jeg har delt op? De spiller alle 3, både i stereo og surround. Men de får 50Hz crossover, så det er ikke meget de spiller når jeg hører musik.
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Jeg har netop modtaget 17 moduls setup fra GIK, jeg glæder mig mega meget til at får det sat op og testet. Der er super god service hos dem, og leveringen gik hurtigt og smertetfrit.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Jeg mente om du havde en dedikeret stereoforstærker som du brugte til fronterne og den sub ved siden af dem :-)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
DR gonzo
Det lyder super fedt. Så meget skal jeg dog ikke have ind :-) Hvor meget har du spenderet på det i alt? Ning Nej det har jeg ikke. Men har en effektblok efter min surround receiver. |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
på den forkerte side af 10k :-/
|
|
![]() |
|
Så har jeg modtaget 6 stk monster Bass traps, samt 4 stk tri traps. Har sat dem lidt tilfældigt midlertidigt, og Hold da op en forskel allerede. Tænker der skal 3 op på murstens væggen I bag, samt Tri traps i hjørnerne. Og en over fjernsynet, samt 2 i loftet ved første refleksion fra fronterne. hvis I har andre idéer er de meget velkomne.
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Skal vi ikke se nye pics? De er bare så vanvittig fede de fronter der
![]() |
|
![]() |
|
Jo kan da godt prøve og knipse et par stykker senere i dag. Men har kun mobil kamera lige pt.
|
|
![]() |
|
Lidt billeder af de guddommelige højttalere, samt de nye akustik tiltag:
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Tak for billederne - de er sgu fede.
Jeg kan specielt godt li de conor traps. Er de lavet efter mål for at passe i din stue eller er der justeringsmuligheder i dem?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |