|
Lyd transparent lærred |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 18:24 |
Hej Recorder venner
Hvilke audio transparente lærreder kan anbefales ? vh Rasmus
|
|
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Færdiglavet eller som diy ?
|
|
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får et 120" shearweave 16/9 lærred til overs her til Januar, hvis du er interesseret ? Der er flere brugere herinde, som bruger den. Mvh Bo
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
therazz
Funktioner
Tak(0)
|
Hej med jer.
Det må såmænd gerne være diy. Jeg rener med noget der minder om 135 diagonalt 2.35 i mit nye setup Jeg læste hele, jonas h's bio tråd igennem i går hvor han skriver positivt om den dug Han har købt fra SF-raum, er der andre af jer der kender den? |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som du har læst i min, efterhånden ret lange, tråd, så er jeg rigtig glad for den og den var stort set gratis (Tror jeg gav 2600 for 4m). Der er dog lidt delte meninger om den, så du bør nok se den i aktion inden du køber. Nogle bemærker strukturen når der panoreres i en lys scene, men jeg ser det aldrig medmindre jeg bevidst anstrenger mig for at se det. Hvis du er i nærheden af Kbh en dag, er du velkommen til en demo.
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor tæt på sidder du?
|
|
spanky
Super bruger Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja rigtig mange er glade for shearweave'en, og jeg overvejede det selv i lang tid, men jeg blev sku lidt utålmodig en dag og så kørte jeg i stof og stil i Roskilde, der købte jeg noget stof som hedder "bistrech hvid" som kostede 105,- for 3 meter, og det er jeg rigtig godt tilfreds med, jeg har så heller ikke set shearweave'en, men er du i nærheden af Faxe giver jeg også gerne en demo
|
|
therazz
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for de brugbare svar allesammen.
@Jonas: Jeg bor på fyn, jeg er dog tit på Sjælland - og I københavn, så en demo kunne være lækkert engang :-) @P.las: Rummet bio'en skal konstrueres i er enten 4 x 4 (plus en ekstra meter i noget karnap som ikke går til gulv og bliver brugt til at rumme alt teknikken - et form for repos, som i gl. dage blev brugt til at huse en olietank eller lign.) ELLER og her kommer jokeren... muligvis i et 'nyt' hus, med en rigtig god kælder, med disponibelt rum på 4.60 x 4.80 meter. Så afstand til lærred er omkring 3 meter. @Spanky: Det lyder interessant, om ikke andet så koster det jo ikke rigtig noget at prøve det af.
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har den samme afstand til lærred. Og mit valg var Enlighter 4K fra Screen excellence. De har en craftman udgave. Jeg testede nærmest alt på markedet. Og ovenstående var den eneste der ikke havde synlig struktur.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er rigtig godt tilfreds med mit fra seymour av. Jeg kom af med små 2000kr for dug til 90" og lækkert sort fløjl til at beklæde rammen inkl levering købt igennem shop USA. Jeg valgte UF varianten(ultra fine) fordi jeg kun sidder 2.3 meter fra lærredet og jeg var bange for at kunne se struktur i de lidt grovere varianter.
Deres bestillings side kan godt virke lidt uoverskuelig, men man kan bare skrive til dem, så hjælper de dig på vej.
|
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har den der sheerweave, og jeg er fint tilfreds med den. Kom af med 2200kr for 3.5 * 2.6m. plus fragt.. Elempe er synlig struktur i 16/9 format. 2,35:1 er den så godt som ligeså go som en alm dug med en kalibrering. Vil hellere ha haft en screen excellence eller screen research, men det var 5 gange prisen. Det fede er at den er nem at skifte ud igen..
|
|
therazz
Funktioner
Tak(0)
|
@Ole: hvem forhandler Sheerweave ?
Jeg har googlet uden nævneværdigt held :-) |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |