|
Afmonterbar vægmount |
Besvar |
Forfatter | |||
Rallen
Ny bruger Oprettet: 29-September-2006 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 07:03 |
||
Hejsa!
Jeg har fået investeret i en projektor, på trods af at jeg har en temmelig lille lejlighed hvor pladsen i stuen i forvejen er knap. Det burde lige kunne gå at få nok afstand til lærredet, men at have en projektor hængende hele tiden kommer til at se temmeligt voldsomt ud. Derfor vil jeg gerne have en løsning hvor jeg kan afmontere så meget som muligt mellem brug. Jeg har i min søgning ikke kunne finde nogen vægmount der opfylder ovenstående, men hvis nogen har forslag modtages det gerne. Jeg har dog i stedet forsøgt at udtænke en alternativ løsning, hvor et fladt VESA 100 beslag på væggen benyttes til at montere selve mounten, hvorved det kun er beslaget som bliver hængende mellem brug. Lyder dette helt umuligt? Jeg er ude i et vægbeslag ala. dette: Som monteres på et beslag ala. dette: Alle input modtages gerne - også dem der mener at jeg er vanvittig ;-) |
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det bliver da noget skrammel. Så skal du til, at kalibrere projektoren hver gang, den skal monteres igen. Du rammer jo nok ikke præcis samme vinkel på beslaget hver gang.
|
|||
Rallen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jeg med på - men når valget står mellem ingen projektor eller en projektor der skal kalibreres fra gang til gang, tænker jeg at det kan overleves ;-)
|
|||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har et Vogels vægmount 6565 liggende til en fornuftig pris, hvor man kan fjerne projektoren mellem brug med en snapkobling. Send mig en PM hvis du er interesseret |
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
Rallen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mange tak for buddet! Er det ikke kun selve projektoren som er nem at afmontere her? Jeg vil gerne kunne fjerne hele mounten fra væggen :-)
|
|||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan uden problemer afmontere projektoren og fjerne den horisontale arm så du kun har basen hængende på væggen
|
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man bruger et ordentligt beslag og ikke er anal med om billedet rammer milimeterpræcist, så er det altså ikke noget større problem.
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |