|
iCloud Drive billeder |
Besvar |
Forfatter | ||
AlexSmedegaard
Super bruger Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 22:03 |
|
Hej.
Har jeg totalt misforstået dette? Kan jeg ikke nu, med 10.10 og iOS 8.1 have mit fulde iPhoto bibliotek i skyen på tværs af enheder, og den bruger de 200 GB jeg har købt i skyen. I så fald, hvordan? Vh. Alex.
|
||
AndersKjergaard
Junior bruger Oprettet: 01-Oktober-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg ved bliver Photos app'en til 10.10 først opdateret til foråret. Men det skulle virke på 8.1. Jeg har dog heller ikke adgang til billederne på icloud.com endnu.
/Anders
|
||
AndersKjergaard
Junior bruger Oprettet: 01-Oktober-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er der adgang online
|
||
act_dk
Bruger Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Slå det til i iOS under indstillinger -> iCloud -> Fotos -> iCloud-fotobibliotek (beta)
De anbefaler stadig du har en anden backup, da det er en beta. |
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De må snart til at smide noget mere gratis plads i posen. Gider ikke betale for det for 4 personer i hustanden
|
||
|
||
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke sat mig helt ind i denne iOS.
Men meningen med iCloud Drive, iOS8 samt Yosemite. Er det sådan man kan tage et billede med sin iPhone - som den smider op i skyen. Så det kun ligger i skyen? For der har jo længe været iCloud Photostream. Som smed det ud til alle ens icloud enheder. Eller misforstår jeg noget?
|
||
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dine billeder er nu synlige på iCloud fra en computer. Du kan samtidig sætte din IOS enhed op til at smide org. billeder op på iCloud og så kun beholde en komprimeret version på din IOS for at spare plads.
Men hvis man generelt har backup af sin IOS, og begynder at smide billeder op, så er 5GB ikke meget plads.
|
||
|
||
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Altså synlige via iCloud.com - eller iCloud Drive? Som addin i den almindelig windows explorer? Eller den som hedder iCloud Fotos? |
||
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
||
kim.t
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synlige via iCloud.com - så du kan logge på hvilken som helst computer via dit apple-id og se billeder. indstillingen ligger under Indstillinger -> iCloud -> Fotos -> iCloud-fotobibliotek (beta). Hvis du slår det til vil det også være her du kan se status på upload (som en tynd blå streg)
|
||
|
||
AndersKjergaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
På icloud.com under Fotos :)
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |