|
Starwars, hvilken rækkefølge? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2014 kl. 18:31 |
|
Hejsa,
Jeg er blevet færdig med bygge min biograf, og vil gerne se Star wars med knægten som ikke har set dem. Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men i hvilken rækkefølge ville I se dem. 1-2-3-4-5-6 eller 4-5-6-1-2-3? |
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
123456 :)
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
|
Har lige set dem med kæresten og vil helt klart sige 456123 da det giver mest mening. Prøv google på nettet mange foretrækker også den rækkefølge.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
1 til 6 med en forklaring til knægten mellem 3 og 4 af nu går vil tilbage i tiden.
Klaus |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Jeg foretrækker altså 1,2,3,4,5,6. Det er rigtig kronologisk.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Online Point: 1966 |
|
Den tungest vejende grund jeg har til at se 456123 er ganske simpelt; "I am your father". Udover det, så er der referencer i 123 som man kun fanger hvis man har set 456 først.
|
||
![]() |
||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
|
Fuldstændig enig også min pointe. |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Online Point: 1966 |
|
Plus, der ryger altså lidt af den awesomeness der er Darth Vader når man ser det whiny brat der portrætteres i 2 og 3...
|
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Den rækkefølge, de blev udgivet i, er klart den bedste efter min mening:
A New Hope The Empire Strikes Back Return of the Jedi The Phantom Menace Attack of the Clones Revenge of the Sith |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Jeg ville også se 456 123. Dels er der en del CGI, som går hen og fremstiller 456 som en tilbagegang rent teknisk (dog ikke handlingsmæssigt), og dels så er kampscenerne og tempoet noget langsommere i 456, hvilket kan være lidt mærkeligt når man kommer fra 123.
Og helt ærligt: havde jeg set 1'eren først, så havde jeg sq nok ikke fundet SW universet særlig specielt. Det er godt nok en ærgerlig film at starte på. Redigeret af Torben Rasmussen - 21-December-2014 kl. 20:14 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Helt enig! De ældste 4 5 6 og så de nye 1 2 3
Er dog ikke helt enig i at de nye er ringe. Jeg synes de fuldender sagaen på bedste vis. Og så er de altså skideflot lavet. |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
og skal man se 4-6 skal det være de gamle udgaver inden georg fik en hjerneblødning og lavede sine åndsvage SE versioner som er til at kaste bræk op over
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |