|
Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005 |
Besvar | Side 123 9> |
Forfatter | |
Nexeren
Guld medlem Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2014 kl. 00:33 |
Sidder og er ved at få grå hår i hovedet over at jeg ikke kan få Netflix til at virke på et Samsung H7005.
Når jeg starter app får jeg fejlmeddelsen: nw-4-8 Har prøvet næsten alt synes jeg inkl: - Nulstille TV op til flere gange til fabriksindstillinger. - Opdatere til seneste firmware (1200.2). - Køre via trådløs til router og køre via kabel. Køre udenom router og direkte i modem. - Tage strømmen ved stikket og lade fjernsynet stå i noget tid. - Genstartet router og modem. Jeg har fuld adgang til internettet over hele linjen undtagen i Netflix. Jeg får følgende fejlmeddelelser når jeg tjekker netværk via Netflix: |
|
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at logge ud af Netflix og tage strømmen efterfølgende?
Hvis du ikke har muligheden for at logge ud på TV'et kan du logge på computer/tablet og vælge 'log ud af alle enheder'. Da jeg googlede fejlen bemærkede jeg at en del mener at disable 'Instant On' på TV'et også skulle have en gavnlig effekt. Har dog ikke selv haft problemer med netflix app på mit 7505 og kører med 'Instant On' enablet. Redigeret af Bladerunner - 28-December-2014 kl. 13:11 |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at fejlen ligger ved netflix app'en. Prøv forslag med app.
Under hjælp skriver netflix følgende: lp-center Søgeresultater Netflix-afspilningsfejl NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller Netflix-afspilningsfejl NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller Hvis du får fejlkoden NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller, skyldes det, at der er oplysninger på enheden, der skal opdateres, eller at der er et problem med internetforbindelsen. Følg nedenstående trin til fejlfinding for at løse problemet. Log ud, og log derefter ind Kontrollér versionen for din Netflix-app Vælg Flere oplysninger (More Details) på fejlskærmen. Vælg Enhedsoplysninger (Device Information). Kontrollér, at du har en SDK med 4.0.6 eller højere i rækken Netflix-version (Netflix version). Hvis du ikke har Netflix-version 4.0.6 eller højere, skal du kontakte enhedens producent for at høre, om din enhed snart modtager en ny version i en opdatering af firmwaren. Søg efter opdateringer af firmware Nulstil til fabriksindstillinger Genstart dit hjemmenetværk Slut enheden direkte til dit modem Gør det trådløse signal bedre |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Laksepote
Junior bruger Oprettet: 20-September-2005 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem..
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, så er det jo om at komme igang med anvisningen. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Nexeren
Guld medlem Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet alt hvad der er at prøve.
Samsung har bekræftet at det er en fejl der ligger hos dem og at de arbejder sammen med koreanske teknikere omkring en løsning.
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er du jo allerede vej. Selv om du desværre må vente. Og Netflix er absolut værd at vente på. På Netflixhjælp kan man iøvrigt se, hvilke fabrikater og modeller, der virker sammen med Netflix. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en AppleTV boks til 750 kroner og du er fri for softwarebøvlet med Samsung. Klaus |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder betryggende Klaus. Så er denne link måske overflødig?http://support.apple.com/da-dk/HT200197
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, for Apple hjælper ikke Samsung med deres softwareproblemer. Klaus |
|
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altid den positive konstruktive ånd....
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal lige høre, er det mig du kritiserer for at komme med et let løsning på, hvordan man får Netflix tilbage på sit tv, i det mindste indtil Samsung får rettet op på deres software? Eller er det bentpetersson som linker til en Apple hjælpeside, når det drejer sig om sofwareissues med et Samsung tv? Klaus |
|
Besvar | Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |