recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigste XBMC. Rikomatic eller Google Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigste XBMC. Rikomatic eller Google Chromecast

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigste XBMC. Rikomatic eller Google Chromecast
    Sendt: 29-December-2014 kl. 15:25
Hej

Jeg påtænker mig at købe enten Google chromecast til den ekstra fladskærm jeg har, eller Rikomagic mini PC
Det så vidt jeg ved, den billigste måde, så jeg kan bruge XBMC på TVet og derved primært se dr.dk/Bonanza og DR Nu tv. eller dr.dk/tv hedder det nu.

På det ene TV bruger vi en Rikomagic MK 802-4 fås fra 649 kr som er ganske udemærket

Men hvad for en af de her, kan bedst anbefales Rikomagic MK 802-3S til 349 kr eller Google chrome cast 269 kr ?

Der er ikke det store behov for at kunne se udsendelser eller film i HD

Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:06
DR understøtter ikke chromecast officielt.
Men hvis du vil have xbmc er chromecast ikke løsningen. Dem som du køber isdag kan vist ikke engang rootes
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:08

Der er endnu ikke nogen DR App til Chromecast, det er dog lovet at den kommer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2008
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:40
Okay

Chromcast er også stadig ret ny.

Men grunden til XBMC og Chromecast var, at jeg mener at have set, at man kan downloade XBMC til Chromecast på XBMC´s officeille hjemmeside
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu