recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - alternetiv til goalltv stick
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

alternetiv til goalltv stick

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: alternetiv til goalltv stick
    Sendt: 12-Januar-2015 kl. 16:35
Hej da jeg skal til at flytte,har mig og konen valgt at drope alm.tv og vil gå helt over til streaming.
Vi har tænkt os at bestille telmore's tilbud med en masse tjenster for 249kr. https://www.telmore.dk/telmoreplay
vil hørre om der var et alternetiv til goalltv stick som kan kørre alle de forskellige tv tjenster. især er tv2play og hbo nordic vigtigt. den skal også kunne blive betjent fra sofaen og værre "kone" venlig.
nogle der har nogle forslag?

pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 18:44
en reel computer i form af en htpc er bedste løsning hvis man kigger på kvaliteten af tjenesterne. det er absolut ikke alle tjenester der leverer en ordentlig kvalitet gennem android brugerflader. så en lille pc med win8.1 eller win10 preview er nok den bedste løsning.

Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 18:45
Brug din xbox til HBO og køb en chromecast til resten

Redigeret af technology - 12-Januar-2015 kl. 18:45
Til top
2ndski Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Oktober-2009
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ndski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 18:01
kig på en Amazon Fire TV
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 18:14
Hej sauron
Har du fundet en løsning?
Jeg er lidt nysgerrrig. Jeg overvejer fortsat forskellige løsninger.
kigger bl.a. på http://androidstick.dk/ og http://www.medieplaneten.dk/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu