|
Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005 |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 00:33 |
Sidder og er ved at få grå hår i hovedet over at jeg ikke kan få Netflix til at virke på et Samsung H7005.
Når jeg starter app får jeg fejlmeddelsen: nw-4-8 Har prøvet næsten alt synes jeg inkl: - Nulstille TV op til flere gange til fabriksindstillinger. - Opdatere til seneste firmware (1200.2). - Køre via trådløs til router og køre via kabel. Køre udenom router og direkte i modem. - Tage strømmen ved stikket og lade fjernsynet stå i noget tid. - Genstartet router og modem. Jeg har fuld adgang til internettet over hele linjen undtagen i Netflix. Jeg får følgende fejlmeddelelser når jeg tjekker netværk via Netflix: ![]() |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at logge ud af Netflix og tage strømmen efterfølgende?
Hvis du ikke har muligheden for at logge ud på TV'et kan du logge på computer/tablet og vælge 'log ud af alle enheder'. Da jeg googlede fejlen bemærkede jeg at en del mener at disable 'Instant On' på TV'et også skulle have en gavnlig effekt. Har dog ikke selv haft problemer med netflix app på mit 7505 og kører med 'Instant On' enablet. Redigeret af Bladerunner - 28-December-2014 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener at fejlen ligger ved netflix app'en. Prøv forslag med app.
Under hjælp skriver netflix følgende: lp-center Søgeresultater Netflix-afspilningsfejl NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller Netflix-afspilningsfejl NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller Hvis du får fejlkoden NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller, skyldes det, at der er oplysninger på enheden, der skal opdateres, eller at der er et problem med internetforbindelsen. Følg nedenstående trin til fejlfinding for at løse problemet. Log ud, og log derefter ind Kontrollér versionen for din Netflix-app Vælg Flere oplysninger (More Details) på fejlskærmen. Vælg Enhedsoplysninger (Device Information). Kontrollér, at du har en SDK med 4.0.6 eller højere i rækken Netflix-version (Netflix version). Hvis du ikke har Netflix-version 4.0.6 eller højere, skal du kontakte enhedens producent for at høre, om din enhed snart modtager en ny version i en opdatering af firmwaren. Søg efter opdateringer af firmware Nulstil til fabriksindstillinger Genstart dit hjemmenetværk Slut enheden direkte til dit modem Gør det trådløse signal bedre |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Laksepote ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problem..
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, så er det jo om at komme igang med anvisningen. ![]() |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har prøvet alt hvad der er at prøve.
Samsung har bekræftet at det er en fejl der ligger hos dem og at de arbejder sammen med koreanske teknikere omkring en løsning.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er du jo allerede vej. Selv om du desværre må vente. Og Netflix er absolut værd at vente på. På Netflixhjælp kan man iøvrigt se, hvilke fabrikater og modeller, der virker sammen med Netflix. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb en AppleTV boks til 750 kroner og du er fri for softwarebøvlet med Samsung. Klaus |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder betryggende Klaus. Så er denne link måske overflødig?http://support.apple.com/da-dk/HT200197
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, for Apple hjælper ikke Samsung med deres softwareproblemer. Klaus |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altid den positive konstruktive ånd....
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal lige høre, er det mig du kritiserer for at komme med et let løsning på, hvordan man får Netflix tilbage på sit tv, i det mindste indtil Samsung får rettet op på deres software? Eller er det bentpetersson som linker til en Apple hjælpeside, når det drejer sig om sofwareissues med et Samsung tv? Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |