|
samrtwii 2 og Canal Digital |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
icecool_denmark
Junior bruger Oprettet: 16-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Februar-2015 kl. 06:44 |
|
Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kører det i ring.
|
||
icecool_denmark
Funktioner
Tak(0)
|
|
fik vide at det var nok en god ide at smide den :-)
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Smartwii har også et dansk forum, måske du hurtigere vil få svar der
|
||
icecool_denmark
Funktioner
Tak(0)
|
|
takker prøver at finde der forum :-)
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har haft det kørende med Smartwii og Canal Digital i flere år. Det er dog vigtigt at du får et Non Pairing Card fra Canal Digital. Jeg ved ikke om de stadig udleverer det.
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
icecool_denmark
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej MCenterFreak så er jeg godt nok på skider har fået vide f cd mine kort skulle være parring med udstyr
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke om der er noget der har ændret sig, så du måske kan køre med et Pairing Card. Prøv evt. at kontakte SmartWi her: http://smartwi.net/distributors/#denmark
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du ved godt at du kan få 3 ekstra kort, uden at det koster ekstra ? |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt gratis er det nu ikke. Der skal købes en boks sammen med hvert gratis kort. Derudover skal der betales 99 per måned/kort, hvis man er Premium eller C More kunde
|
||
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh, ekstra bokse slipper man da heller ikke for, med SmartWii ? Men enig i C More idiotien :) |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |