|
Onkyo TX-NR818 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tiger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: 3083 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2015 kl. 10:56 |
Hej!
Jeg overvejer at sælge min Onkyo TX-NR818 i sort. Den er 2 år gammel, med kvittering og fremstår uden brugsspor. Har været brugt som processor. Prisforslag 6.000 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Endnu engang skal vi gætte hvor en ting befinder sig..............
|
|
![]() |
|
Tiger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2010 Sted: 3083 Status: Offline Point: 22 |
Den befinder sig i Viborg. :)
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
den kostede ca. 10k da den kom ud omkring årskiftet 2013, og kunne erhverves til mellem 6000 og 7000 flere steder allerede fra midten af 2013. Derudover er det en surroundreciever, som bare generelt falder mere i pris end en kvalitets stereoforstærker.
Tror mere du skal regne med en pris mellem 3000-4000.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Fantastisk forstærker. Har selv en som jeg er super glad for. Især efter den nye firmware opdatering med Spotify connect :)
Købte min i tyskland i 2013 for 5600kr så vil sige at 4000kr er en fair pris. onkyo har iøvrigt forlænget garantien mht HDMI board problemer indtil 2018
|
|
![]() |
|
Jeg synes faktisk prisen er meget fair, når man ser Onkyo TX-NR809 bliver handlet til 6000+, og den er langt fra ligeså god som 818'eren.
Man kan heller ikkke sammenligne med 828 og senere da de har ikke har de samme muligheder med XT32 mv. Den eneste grund til at jeg overvejer at sælge er udelukkende, at jeg gerne vil prøve Atmos, da jeg har et 5.1.4 setup. Nyere versioner har slet ikke samme muligheder med XT32 mv., |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Jeg har lige købt en Onkyo TX-NR809 for 3700,- sidste søndag... der har jeg åbenbart gjort en god handel
![]() |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Jeg er også super glad for min 818! :-)
Kan kun anbefale den! Jeg har aldrig haft problemer med den.. ![]() |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
At 818 skulle være milevidt bedre end 809 forstår jeg nu ikke, det er småting der er opdateret...
At prisen rasler ned på de surroundforstærkere fatter man jo ikke, det jo ikke fordi der er sket det vilde, udover nu ATMOS. Synes det en rigtig fin forstærker, og kan kun anbefale den, Onkyo er klart bang for the buck... Med de nye udvidet garantier for HDMI ja, så ser jeg ikke et problem i det.. I øvrigt er det din vare og DIN pris... Kan folk ikke lide lugten i bageriet, så kan de vel byde eller holde sig væk :D |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
det er sådan ca også det vildeste der er sket inden for surround siden digital lyd..!!! Redigeret af strecker - 27-Februar-2015 kl. 12:11 |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Strecker - det tror jeg gerne, men nu det jo måske kun 2-3% af "hjemmebiograf brugere" der magter at have så mange højttalere, jeg tror pt. at langt størstedelen stadig "kun" kører 5.1...
Jeg har ingen tal til at bakke mig op, det er bare min fornemmelse... :) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Vi er enige om at langt de fleste holder sig til 5.1/7.1, men når der kommer en så stor ting som Atmos og DTS-X eller generelt nye lydformater, så er det meget svært at komme af med receivere der ikke har funktionerne.
Redigeret af strecker - 27-Februar-2015 kl. 13:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |