|
Solgt: Yamaha RX-V 2500 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2015 kl. 20:23 |
Hvad kan sådan en ældre sag indbringe ?
Den er ikke købt i USA, men det var det nemmeste link jeg kunne finde. Derudover er min "sølvfarvet". Virker perfekt med YPAO, brugermanual og fjernbetjening. reciever Redigeret af JimmyS - 20-Marts-2015 kl. 08:14 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke købt i USA.... så hvor befinder den sig??
|
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
Nærheden af Helsingør...
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Er det afgørende for vurderingen?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Næh.. service hedder det....
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
I forhold til hvad? Den er jo ikke til salg.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Det kan da godt være at den ikke er til salg, men det er vel hensigten med en vurdering.
Det er nok kun folk der er interesseret i den der giver sit besyv med, og hvis man på forhånd ved hvor den befinder sig kan man jo nemmere tage stilling til om det har nogen interesse at komme med en vurdering.
Redigeret af Ning - 13-Marts-2015 kl. 15:24 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Jeg spørger for at ramme den rigtige pris når jeg smider den på dba :-)
Hvis denne pris er for latterlig, så ryger den bare I containeren ;-) |
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 890 |
På dba er der en til salg for 900kr.Så her skal du nok ikke forvente mere en 500kr.
Redigeret af pnhh - 13-Marts-2015 kl. 17:06 |
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Hvis man kan undvære HDMI (det er der ikke så vidt jeg kan se??) så får man også ufatteligt meget vellyd for de penge.... personligt syntes jeg at Yamaha laver nogle af de bedste af slagsen.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Nu er den sat til salg...
1500 kr. Prisen kan selvfølgelig forhandles :-) DBA Redigeret af JimmyS - 14-Marts-2015 kl. 16:00 |
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Byder 500,- afhentet
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |