recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har glemt kode til Mac!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har glemt kode til Mac!

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har glemt kode til Mac!
    Sendt: 18-Marts-2015 kl. 12:36
Er ved at installere software til ny printer. Men Mac vil ha en kode, og har glemt hvad den er..

Hvad skal jeg gøre? Nulstille?

Redigeret af Kampus - 18-Marts-2015 kl. 12:37
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 12:56
Du kan måske nulstille dit password med din Apple-id. Det er den første mulighed her:

Venlig hilsen
KB
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 13:54
Er i gang med anden mulighed og er inde i en slags bios med US flag i inform linien foroven til højre. Får dog ikke lov til at arkivere nyt password, selvom den skriver det er nulstillet.

Den skriver at brugerens adgangskode til standardnøglering blev ikke ændret. Hvis adgangskoden til standardnøglering er forskellig fra log ind-adgangskoden, bliver brugeren bedt om en adgangskode hver gang et program har brug for at få adgang til standardnøgleringen, hvis nøgleringen er låst.

Du ændrer adgangskode til standardnøgleringen ved at genstarte computeren og bruge hovednøgleringen (i mappen hjælpeprogrammer i mappen programmer)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 13:57
Mvh

René
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 14:02
Efter genstart af computeren, er der nu oprettet en brugerkode på åbningsskærmen. Åbner fint, men kan ikke bruge programmerne nu. Der står at Messages Agent ønsker at bruge nøgleringen "Log Ind". Skriv adgangskoden til nøgleringen.

Og min nye kode virker ikke!!! ALLE programmer vil ha en kode - HJÆLP!

Redigeret af Kampus - 18-Marts-2015 kl. 14:04
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 14:08
hmm, du har rigtigt rodet dig ud i noget smuds..;o))

der var dette link https://support.apple.com/da-dk/HT203192 for nulstilling af keychain, ved ikke om det hjælper dig tættere en løsning :)
Mvh

René
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 15:43
Ja mon ikke :-(

Hvor finder jeg mappen programmer? Systemindstillinger kan åbnes.

Redigeret af Kampus - 18-Marts-2015 kl. 18:19
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 19:44
SÅ fandt jeg vist ud af det. Nu virker det med ny kode Big smile

Men nu skal jeg gennem en bruger startskærm. Hvordan fjerner jeg den igen?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

SÅ fandt jeg vist ud af det. Nu virker det med ny kode Big smile

Men nu skal jeg gennem en bruger startskærm. Hvordan fjerner jeg den igen?

Hvad mener du med "bruger startskærm"?

Venlig hilsen
KB
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 20:03
En startskærm med to cirkler, hvor den ene bærer mit navn og et billede. Og den anden er til en ny bruger med sit eget log-in
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 20:08
Kampus, gå ind i Systemindstillinger > Brugere & grupper. 
Er den anden bruger en gæstebruger, sådan er det hos mig. Eller er det noget andet?

Venlig hilsen
KB
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Kampus, gå ind i Systemindstillinger > Brugere & grupper. 
Er den anden bruger en gæstebruger, sådan er det hos mig. Eller er det noget andet?

Klik på "Log ind" (billede af et hus) i højre side og aktiver "automatisk login"
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu