|
Har glemt kode til Mac! |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2015 kl. 12:36 |
Er ved at installere software til ny printer. Men Mac vil ha en kode, og har glemt hvad den er..
Hvad skal jeg gøre? Nulstille? Redigeret af Kampus - 18-Marts-2015 kl. 12:37 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan måske nulstille dit password med din Apple-id. Det er den første mulighed her: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er i gang med anden mulighed og er inde i en slags bios med US flag i inform linien foroven til højre. Får dog ikke lov til at arkivere nyt password, selvom den skriver det er nulstillet.
Den skriver at brugerens adgangskode til standardnøglering blev ikke ændret. Hvis adgangskoden til standardnøglering er forskellig fra log ind-adgangskoden, bliver brugeren bedt om en adgangskode hver gang et program har brug for at få adgang til standardnøgleringen, hvis nøgleringen er låst. Du ændrer adgangskode til standardnøgleringen ved at genstarte computeren og bruge hovednøgleringen (i mappen hjælpeprogrammer i mappen programmer) |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
der er lidt tips og triks om emnet her
http://imacguide.dk/tips-og-tricks/tip-sadan-nulstiller-du-macens-kodeord/ og her på apples hjemmeside https://support.apple.com/da-dk/HT201240 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Efter genstart af computeren, er der nu oprettet en brugerkode på åbningsskærmen. Åbner fint, men kan ikke bruge programmerne nu. Der står at Messages Agent ønsker at bruge nøgleringen "Log Ind". Skriv adgangskoden til nøgleringen.
Og min nye kode virker ikke!!! ALLE programmer vil ha en kode - HJÆLP! Redigeret af Kampus - 18-Marts-2015 kl. 14:04 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
hmm, du har rigtigt rodet dig ud i noget smuds..;o))
der var dette link https://support.apple.com/da-dk/HT203192 for nulstilling af keychain, ved ikke om det hjælper dig tættere en løsning :) |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Ja mon ikke :-(
Hvor finder jeg mappen programmer? Systemindstillinger kan åbnes. Redigeret af Kampus - 18-Marts-2015 kl. 18:19 |
|
![]() |
|
SÅ fandt jeg vist ud af det. Nu virker det med ny kode
![]() Men nu skal jeg gennem en bruger startskærm. Hvordan fjerner jeg den igen?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Hvad mener du med "bruger startskærm"? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
En startskærm med to cirkler, hvor den ene bærer mit navn og et billede. Og den anden er til en ny bruger med sit eget log-in
|
|
![]() |
|
Kampus, gå ind i Systemindstillinger > Brugere & grupper.
Er den anden bruger en gæstebruger, sådan er det hos mig. Eller er det noget andet? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |