|
Sne på Yousee Play |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ammitz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2015 Sted: Viborg Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2015 kl. 19:27 |
Jeg har i flere omgange forsøgt at få mit Yousee play til at køre. både med google crome og explore og firefox dog med samme resultat.
billedet flimmer med sne og der er lyd igennem. jeg har prøvet med forskellige nvidia drivere og forsøgt at re-installere silverlight som bruges til afspilning af play. og nu er jeg ved at være tom for ide'er. nogle af jer der har oplevet noget ligende. Redigeret af Ammitz - 27-Marts-2015 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har lige testet hos mig selv, ingen problem her! (tog 3 random kanaler for at udelukke kanalfejl) måske fejlen ligger på dit netværk eller hos yousee i dit område?
(bruger selv firefox, og har nyeste Nvidia driver og har ikke rørt programmet der kører viaplay plugin i en evighed! = ViewRight Web PC 3.6.0.0) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Ammitz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2015 Sted: Viborg Status: Offline Point: 8 |
Det var self ViewRight og ikke silverlight. min køre også 3.6.0.0.
Det kan ikke være et lokalt problem for vi streamer alle sammen fra den samme server.
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
troede nu der lå en server i KBH og en i aalborg/århus
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Tror ikke der er en i Ålborg. men hvis der er flere er det slet og borups alle. men det er også lige meget lets stick to the subject.
Redigeret af Ammitz - 28-Marts-2015 kl. 07:45 |
|
![]() |
|
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Jeg tror der er problemer med yousee netværket,jeg har slet ikke nogen forbindelse her i KBH NV
|
|
![]() |
|
Det har ikke virket i flere måneder.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er i hvert fald ikke nogen problemer med at bruge Play Appen på min Tablet og til TVet, der streames fint TV og film derfra, ligeledes er der heller ikke problemer med You Bio modtageren med deres leje/abonements film. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det virker også på min ipad. Bare ikke min pc.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er så ikke prøvet, da der ikke er behov for det, da andre enheder kan klare det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
For mig ligner det at der noget codec fejl. På det software der afvikler YouSee tv på pc'en.
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Det bruger samme bibliotek som vlc. Dvs. det hele er inkluderet i pakken. Så når det virker hos andre, så er det nok ikke det. Se om du har en log liggende her: C:\Users\x\AppData\Roaming\Verimatrix\ViewRight Web\ViewRightSDK.log Ellers kan den aktiveres med regedit: HKEY_CURRENT_USER\Software\Verimatrix\ViewRight Web\Test LogDebugToFile = 5 (DWORD) Redigeret af bubbleboy - 28-Marts-2015 kl. 20:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |