|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mapples ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2006 kl. 16:38 |
jeg står og skal købe et nyt 32" LCD tv til max 12.000. det skal kunne gengive farven sort godt. så kom med jeres anbefalinger. |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Prøv at kigge på en af modellerne fra Sharp.
Jeg har selv haft en Sharp 37GD9E og den var fremragende. Sharp er generelt meget gode til sort i forhold til de fleste andre og dyrere mærker. |
|
![]() |
|
mapples ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
hvad med samsung modellerne, syns de er gode hvad jeg har kigget på indtil vidre. men er meget i tvivl |
|
![]() |
|
![]() |
har for i øvrigt prøvet denne model fra Samsung LE-32R75B den kunne hvad jeg så gengive faven sort rigtigt godt. er der nogen som kender den? Redigeret af mapples - 14-Oktober-2006 kl. 22:35 |
|
![]() |
|
doc2 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg tror at Samsung´s R modeller generelt ligger under M modellerne, der dog er dyrere. I prisklassen 12000 for et 32", skal du overveje Sony V-2000 (TC), Samsung M-71 (Fælleskøb), men også Sharp, Toshiba og LG har gode modeller i denne prisklasse. Held og lykke Ole |
|
LG RH 7500 300 GB
|
|
![]() |
|
M.K.A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
der er jo et fælleskøb i gang i øjeblikket, men ved dog ikke hvor godt tv'et er.
|
|
![]() |
|
![]() |
det eneste problem ved et fælleskøb for mig er at jeg ikke har noget dankort/visa
![]() |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Jeg vil anbefale JVC LT-32X70, for en række fordele fremfor de andre. Markedets eneste billedbehandling som håndterer op til 1080P, først efter billedet er kørt igennem billedbehandlings processoren, bliver det skaleret til skærmens størrelse. Det vil sige du får det reneste billede ud af denne proces. Derudover 2 x HDMI, det er der flere konkurrenter der også byder på idag. Lyden er helt uovertruffen i kraft af vores MaxxBass system. Stikkene på skærmen sidder i siderne og op i midten på skærmen bagpå, det betyder at skærmen kan hænges helt plant med væggen.
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
![]() |
uha den lyder smader god vil lige tage en kig på den
|
|
![]() |
|
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Panasonic TX-32LX60 er på tilbud i elgiganten til 8999 denne uge - den er lige blevet kåret som nr. 1 i test af TÆNK - jeg forventer at modtage mit eksemplar i næste uge
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hmm ja det lyder billigt, men er panasonic da et godt mærke? kender dem desværer ikke |
|
![]() |
|
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Ja panasonic - det vil jeg vove at påstå er et godt mærke - det har været på markedet i mange både med tv, dvd, cd u name it, men elleres er det mange der er rigtig vilde med toshibas 32WL66Z - det kan fås hos tapeconnection.dk til 7999. Jeg er selv rimelig ny i LCD verdenen, men har da set Panasonic overfor Toshibaen og der er stort set ingen forskel, men det der afgjorde det for mig var at panasonicen skifter kanal meget hurtigt - det gør mange af de andre LCD tv ikke + jeg synes designet på panasonicen er pænere. Men tag ned i din lokale elgigant og kig dig omkring - det er trods alt dine øjneder skal kigge på TV'et i det lange løb |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |