|
Samsung - Kanal menu ikke tilgængelig |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2015 kl. 12:19 |
Heysa.
Jeg har et ældre Samsung P50C685 hvor jeg ikke kan komme ind i kanal menuen. Den er slet ikke tilgængelig. Jeg troede jeg ville kunne komme til det efter at have fået sat et CA-modul med yousee kort i tv'et. Dette har dog ikke hjulpet på det. Når jeg tænder tv'et siger den CI+ CAM indsat. Vent på godkendelse... i kort tid, hvorefter det forsvinder. Jeg har dog stadig ikke adgang til kanal menuien. Er der nogen kloge samsung hoveder, der kan hjælpe mig til hvordan får jeg adgang til og mulighed for at indstille min kanal menu? Redigeret af rumlepraasen - 31-Marts-2015 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ret sikker på det står i manualen. Har du den ikke, kan du sandsynligvis downloade den fra nettet.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
Nej, jeg kan intet finde i manualen, udover under troubleshouting, hvor der står -Er kanal menu utingængelig - Kanal menuen er kun tilgængelig, når tv source er valgt.
Men det gør ingen forskel. Jeg kan ikke komme ind på kanalmenuen, om den står på TV eller uanset hvad jeg gør. Under alm. tv indstillinger kan jeg F.eks heller ikke vælge "plug and play", som de ellers skriver man skal vælge ved innitial setup... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sæt den tilbage til fabriksindstilling, og genindstaller forfra. Elektronik har det med at gå i baglås.
|
|
![]() |
|
Den mulighed har jeg ikke, i så fald kan jeg ikke finde den. Jeg har ledt og været alle muligheder i menuen igennem. Er der en kode eller noget i dne stil, man kan indtaste for at nulstille?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du prøvet et total reset (fabriks indstilling).? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nej, hvordan gør det jeg det? Der er ikke en sådan valgmulighed noget sted i min menu...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har TVet i det hele taget C Tuner.? Hvor gammelt er det.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg mener det er fra 2010
Altså jeg kunne tidligere tage diverse kanaler via antennekabel, men nu har jeg kun mulighed for DR1 og Ramasjang. Men det er jo fordi jeg ikke kan indtsille kanaler... Det er dette tv http://www.samsung.com/dk/support/model/PS50C685G5SXXE Redigeret af rumlepraasen - 31-Marts-2015 kl. 14:23 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Kunne måske løse nogle problemer? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Yeps jeg har prøvet at opdatere den, det er samme version der allerede er på tv'et
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Manual side 7 beskriver Plug&Play initial setup. Kan det være fordi det står til Store Demo mode at visse menuer er gemt/låst?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |