|
æ,ø & å mangler ved brug af plex? |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-April-2015 kl. 19:32 |
Efter at have opdateret min OSX oplever jeg at de overstående bogstaver mangler i teksterne når de afspilles via Plex.
Ved VLC er der ikke noget problem. Nogen der kan hjælpe?
|
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på det har noget med OSX opdateringen?
Prøv evt. at kigge her og check om den korrekte encoding er valgt. |
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Kigge hvor:)?
Næ det er jeg egentlig ikke sikker på, men det var umiddelbart derefter. Det kan dog også være opdatering af plex media server. Redigeret af Bromberg5 - 15-April-2015 kl. 14:51 |
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er plex lewis server? Mener du ikke plex media server?
Gå til den menu som vist i det billed jeg linker til og se om charset er sat korrekt op. |
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Mobilen er ikke min ven - altid:).. Jo jeg mener naturligvis media server...
Det vil jeg lige tjekke ud om det er der problemt ligger. Tak for input
|
|
Dalli
Ny bruger Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem med Plex, - den vil ikke vise æøå, - MEN kun ved nogle film/serier, ellers virker den. Min subfiles ender med .da Kan ikke se svar her på siden (spørgsmål fra 2015)
|
|
Da
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |