|
Nexus player |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2015 kl. 11:32 |
|
Hej
Er der nogle der ved om Nexus player kan skifte mellem 50/60HZ. Ser ud til at den vise begge dele men kan ikke finde ud af om den kan skifte eller er geografisk låst
|
||
![]() |
||
SofusC ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den er ikke låst. Jeg har købt min i Japan.
|
||
Sony KD-49XE9005-BAEP
Netflix/HBO/Disney+/Plex UHD Blu-ray PS4 |
||
![]() |
||
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
|
Tak for tilbagemeldingen.
Men skifter den automatisk ? Altså 60HZ ved Netflix,HBO og 50HZ ved viaplay,tv2play osv
Redigeret af technology - 29-April-2015 kl. 15:37 |
||
![]() |
||
SofusC ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
|
Mit fjernsyn er af ældre dato, og det viser ikke frekvensen. Den afspiller fint Netflix både med native app og når man cast'er. Jeg har hverken Viaplay eller TV2Play.
Til gengæld virker HBO meget dårligt på min Nexus Player. Jeg har omtalt dette i en tidligere tråd i dette forum. |
||
Sony KD-49XE9005-BAEP
Netflix/HBO/Disney+/Plex UHD Blu-ray PS4 |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
|
Ikke at forglemme 24Hz til film fra Netflix, ved ikke om andre også sender i original formatet.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
|
Efter hvad jeg har kunne læse mig frem til kan den køre 50 og 60HZ dog ikke 24P.
Men noget tyder på at den indstiller sig efter hvor den er ( ved ikke om den ser på ens google konto )
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Jeg lytter lige med
![]() Hvis vi her har et reelt bud på en konkurrerende medieboks til apple tv og wd tv, så er det godt at følge med. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Den er en reel konkurrent til ATV, især da ATV lige nu er begrænset ved ikke at have en reel app store. Men det er ikke en konkurrent til WDTV. WDTV kan vise 24p, 50p og 60p. ATV og AnTV kan kun vise 50p og 60p. Tilmed kan WDTV bitstreame HD lyd (DTS HD MA og Dolby True HD). Det kan de to andre ikke. WDTV's styrker ligger i afspilning af ALLE formater, men kun lokalt. Tidligere udgaver havde dog en Netflix app, men ikke den nuværende. ATV og AnTV's styrker ligger derimod i online streaming, da de har apps til stort set alt. Og hvis ikke, så kan det stadig streames gennem Airplay eller Google Cast (det samme som Chromecast). Begge kan dog afspille nogle lokale filer, men det er noget begrænsede. Især ATV. AnTV har en decideret Play Store, men den kan ikke per automatik bruge alle apps du kender fra mobilen. Men alle apps kan sideloades, ligesom på mobilen. Reelt set er AnTV's eneste begrænsning ved lokal streaming, at den ikke kan klare 24p og HD lyd, men det er også en dealbreaker for mig.
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|
Så er min Nexus Player kommet. Første negative ting: jeg kan ikke tilslutte WiFi N protokollen på 5GHz, den kan ikke se SSID'en. Den er ikke med i de netværk den selv scanner. Jeg har prøvet at indtaste SSID og password, men det virker ikke. Bummer. Det er skidt, da 2,4 GHz er pænt crowded her i bygningen.
J Redigeret af Jwin - 05-Maj-2015 kl. 17:03 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Det lyder ikke godt - lad os få mere info, når du har fået prøvet den mere af.
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Du skal sætte dit 5Gh til kanal 36, så kører det igen. |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|
1 styk virtuel sixpack er på vej til Pony65. Det virker sgu med kanal 36...... Bizart. Min router kørte med Auto i kanalvalg. Det er godt nok amatøragigt at skulle vælge en bestemt kanal, men mange tak for tippet. J |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |