|
Blæsermenu på KRP 500M? |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Maj-2015 kl. 21:37 |
Efter jeg er flyttet, er mit KRP kommet op at hænge på et originalt Pioneer ophæng med kun 2 cm luft mellem væg og TV.
Synes det blir meget varmt midtfor, og spekulerer på om blæseren overhovedet virker, eller om den skal slåes til. Redigeret af Kampus - 17-Maj-2015 kl. 21:58 |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der kan bidrage med oplysning om der er en menu, hvor blæseren kan slåes til eller fra?
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se side 76 i manualen.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, men jeg har ikke fundet et menu punkt med "fan control"
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Og så alligevel. Fik gravet mit eksemplar af en manual frem fra gemmerne. Menuen kan kun tilgås via "Integrator Mode".
Input -> Display -> Pres and hold Display for three sek - Press Home Menu -> The panel switches to Integrator Mode After entering Integrator Mode, the following options on the Home Meny are reset to the factory defaults: Picture, Screen. Så det er nok ikke så klogt, så ryger isf indstillingerne vel? Men fan står til Auto i default, så den kører efter en termostat. Og det må så være det. Jeg rengjorde alle ribber inden TV'et blev hængt op igen. |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forudsat at termostaten virker korrekt, hvis ikke, så kan du jo ikke afhjælpe det alligevel.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |