|
Windovs opdatering |
Besvar | Side 123 12> |
Forfatter | ||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 10:22 |
|
Hej.
Jeg får denne meddelelse når jeg prøver at opdatere til Windivs 10,er der andre der oplever det samme. |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da jeg havde nogle HP med Windows 7.1 som skulle opdateres til system 8.1 oplyste HP support at følgende skulle gøres:
Bios skal rettes (F10 under opstart), ”Security” -> Secure Boot Configuration -> Legacy support ”enabled”, Secure Boot “Enabled”, Fast Boot “Enabled” F10 og save and exit. Bemærk nedenstående sletter alt og laver clean install og kræver du har systemet på skive eller andet (og ikke mindst har backup af egen data) "Hvis partition ikke kan vælges, slet alle drev herefter klik *new og opret nye partitions herefter kan ”den store” vælges og man kan installere systemet på den" Ved ikke om det kan hjælpe dig videre, og ved ikke om dette gør sig gældende på andre maskiner end HP. Syntes dog det var lidt omstændigt da der trods alt var tale om nye HP maskiner som skulle have system 8.1 fra start, de blev leveret med 7.1 også skulle man selv opdatere.. der var i øvrigt intet info med maskinen som beskrev ovenstående, det måtte jeg finde ud af via deres support, som i øvrigt også klart anbefalede en clean install fremfor opgradering, som han mente før eller siden ville give problemer.. og evt blue screen. Redigeret af rhsin - 29-Juli-2015 kl. 11:06 |
||
Mvh
René |
||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du hentet Windows 10 et bestemt sted eller fik du bare besked om at den var klar til at blive installeret?
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Tak for dit svar,det er mulig du har ret,det her er en Medion . Når jeg trykker på det der står med blåt. Få mere at vide om de nye Windovs Pc der er gode kommer man in på Medion Danmarks hjemmmeside. Mvh. nesager Ps. Hvis det skal være så bøvlet med Windovs 10 beholder Windo0vs 7 Pss.Det starter med denne her. Redigeret af nesager - 29-Juli-2015 kl. 11:18 |
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej @ Jesper.
Den er kommet med automatisk opdatering, men kan ikke indstaleres. Mvh. nesager |
||
pmalm
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ISO filer kan hentes på Microsofts windowsinsider sider.
Samt man kan manuelt sætte opdatering igang hvis man ikke har fået den endnu via denne guide http://m.windowscentral.com/windows-10-upgrade-not-showing-yet-heres-how-manually-trigger-update |
||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej igen. Har nu mest lyst til at forsætte med min Windovs 7. Det eneste der sker at nu efterhånden har prøvet at opdatere 10/15 gange uden held. Mvh. nesager |
||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan under alle omstændigheder bedst betale sig at lave en clean install af Windows 10. Der var samme problem med at updatere fra Windows 8 til Windows 8.1
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jesper.
Mener du at det vil være bedst at hente den her http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 Hvilken udgave 32/ 64 vession.Den er vel ikke på dansk endnu. Mvh. nesager |
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan vel ikke lave en clean install uden først at have installeret opdateringen? Sådan læste jeg i hvert fald deres regler.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil sige at jeg ikke kan komme videre når jeg ikke kan instalere det jeg får som en opdatering. Mvh. nesager |
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er sådan jeg læser det. Hvis man ser på Microsofts guide til at installere Win10 på en clean PC, så står der også, at man kun kan springe indtastningen af licensnøglen over, hvis man tidligere har aktiveret Win10 på samme maskine via den gratis opdatering. Se sidste punkt i den her:
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-10/media-creation-tool-install?ocid=ms_wol_win10 Redigeret af Torben Rasmussen - 29-Juli-2015 kl. 12:29 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Besvar | Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |