recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor finder jeg bedste bitrate? Billedkvalitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor finder jeg bedste bitrate? Billedkvalitet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor finder jeg bedste bitrate? Billedkvalitet?
    Sendt: 01-August-2015 kl. 23:01
Hej alle,
Jeg modtager pt. mit tv via Stofa kabel tv, og mit internet via Sydfynsel (fiber). Inden længe overtager Stofa fibernettet her på Sydfyn og jeg er derfor gået igang med at finde ud af hvordan jeg skal se tv fremadrettet.

Jeg er meget i tvivl om jeg skal overgå til ip tv eller forsætte med Kabel? Er der nogen der kan give et bud på hvor jeg får den bedste bitrate/billedekvalitet. Har læst at Waoo levere en god billedekvalitet, men jeg ved desværre ikke om det er en mulighed når nu Stofa overtager fibernettet? Nogen der har erfaring med Ip tv via Stofa?
Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 10:34
Jeg ved at Stofa Fibernet i sydjylland, vil/er ved udfase deres IP-TV fra dengang det var SE der stod for det.
Idag får man en Stofa boks til sit DVB-C/kabel tv signal.

Hørte om en der havde kablet hele huset til i netværkskabel, fordi det brugte man i SE´s tid. 
Nu er det Stofa også Skal det være antennekabel... Øv for ham..

Hvis jeg var dig, ville jeg tage kontakt til Sydfyns EL og spørge ind til hvordan de forventer at levere tv til dig ? 
Hvis de ikke kan svare, så vent en måneds tid og spørg igen. 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2015 kl. 11:00

Det vil da nok være mere relevant at tage kontakt til Stofa, da det jo er dem der vil komme til at stå for leveringen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu