|
Hvor finder jeg bedste bitrate? Billedkvalitet? |
Besvar |
Forfatter | |
samanda
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2015 kl. 23:01 |
Hej alle,
Jeg modtager pt. mit tv via Stofa kabel tv, og mit internet via Sydfynsel (fiber). Inden længe overtager Stofa fibernettet her på Sydfyn og jeg er derfor gået igang med at finde ud af hvordan jeg skal se tv fremadrettet. Jeg er meget i tvivl om jeg skal overgå til ip tv eller forsætte med Kabel? Er der nogen der kan give et bud på hvor jeg får den bedste bitrate/billedekvalitet. Har læst at Waoo levere en god billedekvalitet, men jeg ved desværre ikke om det er en mulighed når nu Stofa overtager fibernettet? Nogen der har erfaring med Ip tv via Stofa? |
|
Lyni
Bruger Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved at Stofa Fibernet i sydjylland, vil/er ved udfase deres IP-TV fra dengang det var SE der stod for det.
Idag får man en Stofa boks til sit DVB-C/kabel tv signal. Hørte om en der havde kablet hele huset til i netværkskabel, fordi det brugte man i SE´s tid. Nu er det Stofa også Skal det være antennekabel... Øv for ham.. Hvis jeg var dig, ville jeg tage kontakt til Sydfyns EL og spørge ind til hvordan de forventer at levere tv til dig ? Hvis de ikke kan svare, så vent en måneds tid og spørg igen. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil da nok være mere relevant at tage kontakt til Stofa, da det jo er dem der vil komme til at stå for leveringen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |