|
slet |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2015 kl. 11:49 |
.
Redigeret af Allanbp - 08-September-2015 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan se hummelmose solgte en magen til i starten af Juni til 450 kr,så det er nok det prisleje den befinder sig i
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Ok tak for det
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Kan man installere apps fra google play på den? Hvis ja så 450 budt hentet på amager
|
|
![]() |
|
Ja det kan man.. Jeg så dog gerne at prisen kom højere op
Så jeg lader den stå lidt endnu. |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Hvis du kan teste om NFL gamepass kan komme på fra storen. Så 500 hentet?
|
|
![]() |
|
Jeg er ikke lige i nærheden af den de næste par dage, men ligeså snary jeg har mulighed for det skal jeg nok teste.
|
|
![]() |
|
Har modtaget et bud på 600,-
|
|
![]() |
|
too rich for my blood. Leder videre
|
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Hvad gav du for den fra ny?
Kan det bruges som en computer styret tv boks, med optage funktion. Direkte med kabel fra væg, uden tv boks? |
|
![]() |
|
Jeg er ikke helt sikker på hvad du spørger om, men den har egeb tv tuner. Og jeg ved at igennem openelec kan dele tv signalet over netværk.
Du kan se nyprisen på wetek hjemmeside www.wetek.com |
|
![]() |
|
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
Er den solgt? Hvis ikke, er jeg interesseret.
Mvh. Michael |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |