|
Ios 9.01 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-September-2015 kl. 21:48 |
Er der andre som oplever swipe menuen fra bund eller top er forsvundet efter seneste opdatering til 9.0.1?
Hvor slår man det til/fra? |
|
Mvh
René |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
de 4 enheder vi har opdateret til 9.01, har alle stadig swipe menu'en.
indstillinger > meddelelser indstillinger > kontrolpanel Redigeret af MulleB - 24-September-2015 kl. 22:07 |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke rigtigt noget som kunne hjælpe, men genstartede telefonen så kørte de igen :)
|
|
Mvh
René |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Genstart løser mange problemer.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej begge virker efter opdateringen.
Men kan ikke lide den nye Fond. Kan man få de gamle bogstaver tilbage? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der har erfaring med iOS 9 på iPhone 4S?
Kører 7 lige nu... Opdaterede min iPad til iOS 8 her efter sommeren, det fortryder jeg. Browseren er blevet ringere og vil absolut fortælle mig om mine "oftest besøgte" - lad dog være med det! Samtidig insisterer den på at hoppe til den nye faneblad, hvis man vælger åben i ny fane. I iOS 7 åbnede den det nye faneblad bagved - som jeg gerne vil have det.... Klaus |
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yeps - den 9.0.1 er slem.
Har i går opdateret til os 9.0.1 fra ca. os 8 på min ipad 3 (
den nye ) og nu er den bare så langsom – chrom er stort set ubrugeligt , det
tager ca 2 min. at åbne EB – batteri tiden er ca gået 60% ned – apps er væk –
der reagere dårligt når man klikker på link osv. – er der noget at gøre ? – ellers så er jeg på vej ud og købe en
android tablet, det her er noget møg… |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det er det sædvanlige. Opdatering er den lige vej til opgradering af hardware = større indtjening til Apple.
Skal retfærdigvis siges at min iPad Air tilsyneladende fungerer tilfredsstillende. En smart feature med PIP funktionen der slides ind fra højre, hvor der f.eks. kan tjekkes mail mens browseren er åben. Redigeret af Kampus - 25-September-2015 kl. 10:37 |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min go'e gamle (3 1/2 år "The New iPad), spiller stadig fint, også efter 9.01. Well, naturligvis kører alt ikke lege så smooth som for 3 1/2 år siden og batteritiden er også faldet lidt. Men efter 3 1/2 år er det vel også på tide at overveje at investere i en ny :)
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Scroll er forbedret. Synes også siderne skifter en anelse hurtigere i browser.
|
|
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplever mange fejl med iOS9 - specielt når der opdateres iPhone 4S, 5, 5S og iPad 2. "Slide" buggen ved opgradering er der stadigvæk og gør at samtlige vores kunder der vælger at opgradere...må gendanne og mister derfor data, hvis de ikke lige har lavet en nylig iCloud backup. Det er dæleme en ommer, Apple. Plus...hvis man ser på deres support-sider er der rigeligt med andre fejl i den nye iOS9.
Redigeret af petrucci - 25-September-2015 kl. 12:58 |
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever ikke noget problem på min 5s indtil videre (fra 8.4.1 til 9.0 til 9.0.1).
Jeg slår ihjel altid alle kørende programmer og reboot telefonen inden jeg vælger at download og installere en ny IOS. Det gør jeg fordi jeg stoler ikke på, at Apple har tested OS-installationen i alle mulige kombinationer med alle de apps/background refresh folk har kørende i baggrund.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |