|
Feedback på nyt site |
Besvar | Side 123 29> |
Forfatter | ||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2015 kl. 19:23 |
|
Hej alle.
Som i ved har vi længe været igang med at bygge et nyt site til recordere.dk. Sitet tager form, men vi mangler stadig nogle ting før vi er klar til at lancere. Det vigtigste for os er performance og bedre adgang til recordere.dk for mobile enheder. For dem der har lyst har vi en test side på: Siden er opdateret med seneste nyheder. Men vi ved godt at der ikke er noget indhold under sektionerne, og vi ved godt at det langt fra er alt der virker, men da jeg gerne vil have lidt data på hvordan siden svarer må i gerne gå ind på siden en gang imellem, og så her i tråden skrive om svartider osv. Siden er åbent det meste af tiden, når vi ikke laver store backend opgaver. Nogle af de ting som vi har ændret er baseret på feedback fra sidste beta vi kørte.
En ting jeg rigtigt gerne vil have i tester er at i går på det nuværende recordere.dk, og læser en artikel. F.eks.: Og så retter www.recordere.dk til test.rec.dk og lader resten stå. Så skulle vi automatiskt lede jer over til den nye url for artiklen. Det virker naturligvis kun med de artikler vi har importeret, så lige nu frem til nummer (articleid) 12480. Giv endeligt feedback, men husk at betatestere tester på ikke færdige produkter :-) /Jens
Redigeret af hummelmose - 02-April-2015 kl. 19:31 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Google og tablets, giver lidt problemer på den nye side.
Der er heldigvis alternativer
|
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ser rigtig godt ud :)
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meget "prof" looking
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du uddybe ? Taler vi Android tablets eller ? |
||
|
||
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja vi taler om Android tablets. Jeg håber i øvrigt det nye format giver bedre muligheder for at skrive og redigere. Som den eneste side, er min tablet ikke stabil her, så jeg må bruge en almindelig computer engang imellem i recordere.dk.
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Desværre er der ikke tale om forum (...endnu). Det er udelukkende CMS vi skifter.
Hvordan oplever i performance?
|
||
|
||
xozzi
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke muligt fra en smartphone at vælge se "se i web browser"?
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke forstået - Mener du "Se desktop site" ??
|
||
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser godt ud! Kunne topbanneret, med rec.dk, terningerne og reklamen ikke være med den tonede baggrund, som der er nu på den gamle?
Forum-delen til højre, delt op i faner ser bedre ud end ved den tidligere prøve, synes jeg
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tjae tjoe. måske. Jeg skal lige kigge på noget css. Men det som interesserer mig mest lige nu er performance. Hvordan svarer sitet?
|
||
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På min iPad2 Leader den voldsomt langsomt. Når man scroller i en artikel forsvinder billederne, for så at dukke op igen når man stopper. |
||
Besvar | Side 123 29> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |