|
Problemer: Bluetooth i Windows 10 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 19:54 |
Efter jeg opgraderede fra win 7 til win 10 har min Bloetooth ikke virket.
Jeg kan godt se enheden som jeg vil forbinde til og der står at enheden er parret, men der kommer ikke en reel forbindelse til enheden. Jeg har prøvet at lede efter løsninger hos Microsoft, men kan ikke finde noget der passer på problemet. Nogen forslag til løsninger?
|
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen forslag?
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
Du må finde en opdateret driver til din bluetooth enhed.
Er du uheldig er der ikke lavet nogen. Hvad er det for en bluetooth enhed du har ? |
|
![]() |
|
Det er en "Lumatron BT-AT" som jeg har sat til mit hi-fi/musikanlæg således jeg kan spille musik fra min bærbar eller smartphone.
Den virkede fint før opgraderingen fra Win 7 til Win 10. Jeg har aldrig før skulle installere driver til den. Som sagt meddeller pc'en at den er parret med Bluetooth-enheden. Den virker stadig fint med min Sony Experia smartphone. |
|
![]() |
|
Burde min Sony Experia ikke også kunne kommunikere via Bluetooth med min pc med Win 10?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
[
Redigeret af fltk - 14-Oktober-2015 kl. 21:41 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Når jeg kigger på driver-detaljer får jeg beskeden:
"Ingen driverfiler kræves eller er indlæst til denne enhed"
![]() |
|
![]() |
|
Nå så fik jeg forsøgt opdateret driveren og får den besked af Windows efter den har søgt på nettet, at driver softwaren er opdateret med den bedste software.
Så hvorfor kan Windows ikke forbinde via Bluetooth til min enhed?
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Har du prøvet at frakoble i begge ender?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
|
Frakoble? Jeg har prøvet at afinstallere Bluetooth-enheden på Pc'en og geninstallere/parre igen og den kommer også op og siger at enheden er parret med pc'en men der kommer ingen lyd
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Hmm, det kan jo også være et lydmixer problem. Hvor sender Windows 10 lyden hen? Mini-Jack udgangen eller til Bluetooth devicet? Eller måske ud af en HDMI port?
Redigeret af Jwin - 15-Oktober-2015 kl. 21:18 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Redigeret af Steen6400 - 16-Oktober-2015 kl. 07:04 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |