|
Dynaudio Focus 600 XD |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-November-2014 kl. 13:48 |
Jeg får leveret mine nye 600 XD senere i dag.
Jeg lægger en hurtig anmeldelse op i dag kl 23:00 med billeder.
|
|
SVP03
|
|
miko
Junior bruger Oprettet: 31-Januar-2011 Sted: Nuuk Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi glæder os!
Spiller de virkelig ned i 20hz, som de er specificeret til?
|
|
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800
|
|
SKC3361
Junior bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt - tillykke med dem! Det var klart messens strste overraskelse i mine øre! Klassisk Dynaudio lyd bare med mere af det hele....
Jeg går ud fra at de skal stå i en stå, eller vil du benytte dem i hjemmebio sammenhæng også?
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
De spiller ned i 20 hz
Det er stand alone i biffen. |
|
SVP03
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Her er lige udpakning og opstilling.
Sonos vieker og USB til COAX via PC virker. Har sat den op til at sende op til 24 bit 192 khz ud, men kan ikke lige se hvad der sendes ud af COAX, men SACD afspillet fint i både media player og iTunes. De lyder pisse godt og meget klart uden nogen form for forvrængning ved højt lydtryk. De går også dybt, men man er nok forvent med et større tryk i mellemgulvet. Nu skal der lige plejes familie, så ryger jeg og lytter nærmere senere. Mangler mine COAX Supra kabler, så kan ikke prøve fra Oppoen endnu. De er i fin kvalitet, det tog 1 time, så var det hele op at køre. Kassen båret ned USB til COAX digital Trukket ud af kassen Fødder monteres Sat på ret køl Bagside USB til COAX Uden frontstof Med frontstof Redigeret af SVP03 - 14-November-2014 kl. 08:20 |
|
SVP03
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Fik flyttet subs så Dynaudio kunne placeres bedre,.
Nu spiller de altså bare med den dybde de kan og helt præcist perspektiv hvor hvert instrument kan placeres. Der er kæmpe forskel på mp3 3xx filer og FLAC filer. Kan ikke se om hvad der sendes ud af USB Coax andet end jeg har sat max til 24 bit 192 khz. Men SACD afspilles også meget fint, men har ikke lige en SACD og CD præcis i samme version. Jeg har tendens til at skrue for højt op, fordi det lyder så rent, men nu kan jeg sgu mærke det som hylen som når man har været til koncert. |
|
SVP03
|
|
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nogle lækre højtaler du har anskaffet dig.
Mht volumenkontrol er det indbygget så du kan koble en afspiller direkte til og så styre det med fjernbetjening. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Jep der følger en lille fjernbetjening med, med volumen, mute, on off, indgangsvælger. |
|
SVP03
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo super og egentlig også fornuftig pris når forstærkere kan spares. Gad vide om der kommer en tilsvarende center.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
? Hvordan kobles de egentlig til suround hvis man vil det.
|
|
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Analog coax ind enten direkte eller via transmitter. Måsk også coax digital PCM signal, hvis de da tager front right og left ud af et 5,1 eller 7,1, gætter mig til at det er sådan det virker kan svare når jeg får mit lange coax kabel til Oppoen, så skal jeg prøve. |
|
SVP03
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo rigeligt at tage af til baghøjtalere, så mangler der en ren digital sub, og en ytansmitter med hdmi ind til lydsporet. Hvis de lavede en sådan transmitter med hdmi har de også løst det med at SACD ikke sendes ud digitalt på coax og toslink, for det bliver sendt ud med hdmi som jeg forstår det. Redigeret af SVP03 - 13-November-2014 kl. 23:01 |
|
SVP03
|
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |