|
PLEX på Sony tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 15:31 |
Jeg læste mig til den anden dag at det var muligt at få PLEX på mit sony 805B. det er også lykedes at få kontakt til min Synology NAS. men her stopper glæden. mit tv har hale tiden kunne afspille filer fra min NAS. men den viser ikke covers. er der så en der kan forklare hvofor plex ikke kan ? den siger noget i stil med, at server ikke er kraftig nok til at trancecode. de fleste filer jeg har er .AVI eller Mp4 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wierd kan sige det fungere perfekt på min 50W828b som burde være fuldstændig det samme tv.
|
|
![]() |
|
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
er der ingen som har en ide om hvad det skyldes ?
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Jeg mener du kan sætte plex til direct stream.
Så burde din NAS ikke transcode
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
du skal direct streame, det vil sige du ikke kan se de elementer som dit tv ikke har support for, og jeg ved ikke helt med W8 serien om den har support for alle varianter..
selv kører jeg med en 3570K server, så jeg transcoder en del til W828b i sommerhuset, har virket perfekt (samme tv) den æder ikke alt i direct stream, men den æder meget.. men en NAS er ikke det bedste sted at kører en plex server, hvis du gerne vil kunne afspille på mange apperater, en lille I3 eller en I5 vil være en fordel som Media server. |
|
![]() |
|
både direkte afspilning og direkte streaming er slået til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |