|
Supra strømskinne |
Besvar | Side 123 21> |
Forfatter | ||
Baun87
Bruger Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2015 kl. 17:03 |
|
Er der nogle af jer som kender til sådan en strømskinne http://www.av-connection.dk/?PGr=7137
har set nogle herinde som har opsat det i deres opsætning.. men hvad gør forskellen ved at skifte til sådan en strømskinne? for de er sku halv pevret.. eller bruger man det mest hifi hvor man kun hører musik? Kasper
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er både fordele og ulemper med en sådan, hvis der f.eks er TVet der er Master, og der er et SR eller andet anlæg på til god TV lyd, så kan anlæg ikke bruges uden TV er tændt. Fordel, når TVer slukket, så slukker alt andet der er på også. Så man må jo lige gøre på med sig selv hvad skal der på eller ikke på. Mit valg er ikke at bruge en sådan. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
HenrikStevn
Guld medlem Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bemærk at den linkede strømskinne ikke er en strømspareskinne som kan slukke øvrigt udstyr hvis udstyret i master-stikket slukker. Den type kan være smart til f.eks. anlæg med aktive højttalere og den slags. Jeg er rigtigt glad for min strømspareskinne, som slukker højttalerne og delefilteret når jeg slukker forforstærkeren.
Den linkede Supra-strømskinne er udelukkende en helt almindelig strømskinne. En strømskinne fra Harald Nyborg til under 1/10 af prisen vil virke 100% lige så godt. Supra-strømskinnen (og lignende "high-end" strømskinner) er 100% spild af penge. Det eneste man får ud af at købe sådan en, er at ens tegnebog bliver lettere :-)
Redigeret af HenrikStevn - 30-November-2015 kl. 17:40 |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad snakker du om. Der er ikke noget master på det linket produkt. Det er en alm. strømskinde, der er bedre afskærpet og hvor nogle mener at de får bedre lyd. Og nu starter krigen sikkert. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har ikke brugt HN skinnerne særligt meget kan jeg forstå........ Fuck de er noget billigt lort. Børnesikringen kan være svær at få stikket forbi og skinnerne indvendigt laver ikke altid lige god forbindelse. Klaus |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I forhold til noget billigt lort? Den er lækker at bruge og ser brandgodt ud. I forhold til en god strømskinne? Den ser brandgodt ud. Klaus |
||
HenrikStevn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og koster 1000kr. For en strømskinne.
De har nu aldrig givet mig problemer (modellerne med afbryder på).
|
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den slags fordeler dåser. Det er da tosset at bruge mange penge på dem, bruger nogle fra nærmeste supermarked til ganske få penge, ingen problemer med dem. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
chr1213
Bruger Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På sidste års HIFI Messe i Kastrup. Hanled det om at der skulle være jord i det stik man brugte til Strøm skinden for at have den store fordel
|
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo ikke normen med jordforbindelse, andet end i nyere boliger. |
||
|
||
HenrikStevn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvilken fordel skulle det så være? Strøm er strøm :-)
|
||
Sven Palvig
Super bruger Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Strømskinner lyder forskelligt.
|
||
Besvar | Side 123 21> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |