|
Apple Tv 4 smider netværksforbindelsen |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
knowlton
Bruger Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-December-2015 kl. 12:04 |
Hej Alle,
Er der nogle af jer derude, som har problemer med det nye ATV? Jeg oplever, at det smider netværksforbindelsen, når det sidder i med kabel eller hvis det kører 5ghz wi-fi. Jeg har fået byttet det første ATV, som jeg købte, men det nye gør forsat det samme. Idag har jeg sat det over på 2.4ghz wi-fi og indtil videre er der ingen problemer. So far... Lad mig høre om jeres erfaringer... |
|
Knowlton
|
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg var igang med og indstille samt tjekke det hele igennem på Netflix samt HBO gik det fint, men så lige pludselig gik den i stå og kom ikke videre med at ''tænke''
Det hjalp ikke at genstarte den, men det virket igen efter jeg genstartet min router. Mit atv4 er kablet.
|
|
knowlton
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nøjagtig det samme problem, som jeg havde. Jeg har rodet lidt med det den seneste tid. Det er ikke routeren den er gal med. Men routeren skal genstartes før at det virker igen. Alle andre enheder hjemme hos mig virker fint, både kablet og wi-fi, når ATV er gået koldt.
Der må være noget galt med deres software eller deres brug af porte... Redigeret af knowlton - 04-December-2015 kl. 13:10 |
|
Knowlton
|
|
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem med mit nye apple tv
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte den i går og fik den indstillet og nået ikke rigtigt og bruge den.
Men jeg vil vende tilbage vis den gør det igen. Men ellers er jeg meget tilfreds med den.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har haft samme problem når den var kablet. Har kørt wifi 5ghz et par uger og den er ikke røget af endnu
|
|
André S
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad synes i om lyden i den?
Jeg har for første gang ud over når jeg spiller ps4, Tændt for Dynamic EQ. |
|
knowlton
Funktioner
Tak(0)
|
Lyden er iikke så imponerende. Der er også lidt problemer med at sende det rigtige signal ud. Det kan nogle gange klares ved at ændrer i lyd indstillingerne på ATV
|
|
Knowlton
|
|
André S
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også droppe det der Auto, men decoder den ikke også vis den står på auto frem for Stereo eller Dolby surround?
|
|
Deumer
Junior bruger Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever ingen problemer hverken kablet eller på henholdsvis 5Ghz eller 2.4 via min Asus Router, jeg lavede en speedtest på det og den trak alle mine 300/300 Mbit og kører klippestabilt
Hvis du oplever nøjagtig det samme på 2 ATV4 så hælder jeg mere til et Router/AP problem, eller rettere et Apple/Router problem, for det behøver jo ikke være i Routeren at "samarbejdsproblemet" ligger |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil ligesom Deumer tro, at det er et router problem - også selvom den fungerer fint med de andre enheder.
Jeg var hjemme hos forældrene forleden. De har den gamle Apple TV og den router, som man får med fra TDC til TDC HomeTrio. Jeg var rystet over hvor dårlig den var. Den smed hele tiden telefonerne af, hvis man ikke var aktiv på mobilen, umuliggjorde Airplay og havde generelt bare utrolig dårlig rækkevidde. En af de bedre investeringer jeg har gjort mig de seneste år er seriøst at købe en bedre router. Det kan jo gøres for nogle få hundrede kroner.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
knowlton
Funktioner
Tak(0)
|
Min router bude bestemt være en del bedre end dem fra TDC:) jeg har en Cisco SA540 og har netop fået mit yousee router sat i brigde, så den ikke skal håndtere forbindelserne.
Jeg må prøve en gang mere at teste det med nye kabler og med en ny router. Derudover har jeg time-capsule, som klarer det trådløse net. Der kan jeg prøve at smide et kabel i også. I loggen fra Ciscoen får jeg heller ikke meget af vide vedr. problemet:-/ I dag har det dog kørt uden problemer efter at jeg er hoppet på wi-fi... Det er da en start. |
|
Knowlton
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |