|
RMA-sag, hvad gør jeg nu? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 21:17 |
||
Købte i sidste uge en ny computer. Da jeg modtager den har den list svært ved at starte. Altså simpelthen tænde når jeg trykker på knappen. Tænker den bare manglet strøm og sætter den til lederen. Efter lidt tid får jeg liv i den.
Prøver at opdatere til Windows 10. Computeren slukker og kan ikke tænde s. Med en masse bøvl får jeg liv i den. Vil gendanne den via dells recoveryprogram. Computeren slukker igen, og jeg kunne ikke få liv i den. Sender den ind dagen efter jeg modtog Computeren. Nu har jeg så modtaget en mail fra sælger om, at de Ingen fejl kan konstatere, og den har kørt uden problemer siden fredag. Hvad gør jeg nu. Skal siges jeg også er truet med et gebyr for at de skulle kigge på den. Redigeret af aerik - 20-Oktober-2015 kl. 08:43 |
|||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du hæve/fortryde handlen?
|
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Haha, rma sag. Djævlens autocorrect. Kan ikke lige rette fra mobil
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Da jeg spurgte dem om det, i forbindelse med reklamationen oplyste de mig, at den skulle sendes ind som rema. Men måske en mulighed ja.
|
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lever den tilbage og køb fra en producent der ikke røvrender kunderne. Dell har udmærket sig specielt ringe når det kommer til kundeservice.
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Var faktisk ikke klar over det med Dell.
Den et ikke købt ved Dell, men ved en dansk forhandler. Jeg vil se hvad forhandleren melder tilbage, og går det galt, må jeg bruge returret. Risikerer jeg, at miste noget værdi af computeren grundet plastik er taget af skærmen osv? |
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville aldrig købe Dell som privat person.
Til firma kan jeg varmt anbafale dem. Tilbage med den, hvis du har returret
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når den er købt ved en almindelig dansk forhandler, har det så en betydning, om man er privat eller firma, i forhold til at have købt dell. Spørger, fordi maskinen er sindssyg lækker (bortset fra den ikke tænder), og lever op til alt hvad jeg skulle bruge. Har returret, de 14 dage, som online handel tilbyder :) |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har stor betydning om du har købt den som privat eller firma. De vigtige punkter i købeloven: Returret og 2 års reklamationsret gælder kun hvis man handler som privat person. Dvs. har du handlet via et firma har du det ikke.
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er det jeg mener. Den er købt som privat, ved en dansk forhandler, og ikke som et b-2-b køb. Derfor jeg spøger, om det har en betydning, at købet er en dell computer, ud fra det Cyberguyen skriver. |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er den købt som privat, så kan de ikke fravige fra købeloven.
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
den er købt som privat :)
Det jeg reagerer på, er at han siger, at han ikke vil købe dell som privat. Det er det jeg gerne vil høre mere om. |
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |