|
Hjælp til Nvidia Shield |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2016 kl. 00:12 |
Jeg har nu sat min Nvidia Shield til osv.
Jeg har en Synology NAS DS413j. Men hvordan dælen kan jeg fortælle min KODI hvor mine film ligger. Den kan på ingen måde se min NAS. Jeg bruger MAC OSX system . Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu bruger jeg ikke kodi så er ikke sikker på mit svar hjælper.
Men prøv og installer media server på din synology
|
|
![]() |
|
Silent Sniper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 48 |
Du skal selv tilføje dine Shares, af en eller anden grund kan Shield ikke browse netværket. (kunne den ej heller hos mig)
Se evt. her. Vælg Windows Network (SMB) hvis det er det du har opsat på din Synology.
![]() Redigeret af Silent Sniper - 03-Januar-2016 kl. 01:32 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Shield kan sagtens browse netværket. Det har min i hvert fald ingen problemer med. Men NAS'en skal sættes op til at dele over SMB.
|
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Hvis du følger dette link: http://kodi.wiki/view/NFS#Synology_DSM_5.1 og går ned til punkt 7.2.1.1, er der en fin guide til at få sat DSM op på din Synology.
Derefter kan du browse dig frem til det i Kodi, som Nagash og Silent Sniper siger :-) Redigeret af Juhler - 03-Januar-2016 kl. 10:29 |
|
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg kører NFS via Shield, fuldstændig som jeg har gjort på Raspbmc, AppleTV 2, Apple TV 4 og min mac mini.
så prøv at følge guiden som er nævnt tidligere. |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Super tak for det. Prøver det senere.
Men hvordan sletter / fjerner jeg de fejl stier / henvisninger som jeg selv har tilføjet i KODI. |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
du skal bruge gamepadden, og tryk x så får du context menuen frem hvor du bl.a. kan slette og opdatere
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Ok...tak for hjælpen.
Meeen hold da helt fest mit TV har fået et nyt liv. Den fungere super godt. Hvilke skins synes i bedst om.......?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg kan anbefale Titan skin og sætte det til All in one experience mener jeg det hedder. Det er ret lækkert ellers er Aeon Nox populær.
Redigeret af Bjur - 03-Januar-2016 kl. 15:51 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Jeg har altid foretrukket Quartz, men det skal installeres manuelt nu om dage.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Jeg kan se at nogle få af mine film har fået forkert film cover på selvom titlen er rigtig. Nogle film vises også 2 gange selvom filmen kun findes 1 gang på min NAS.
Hvordan retter jeg det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |