|
Overvejer skift fra Waoo til Boxer |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
littlemailman
Ny bruger Oprettet: 02-Februar-2016 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2016 kl. 12:49 |
Jeg har i øjeblikket tv gennem Waoo. (Sportspakken med Viasatkanaler via. Waoo boks)
Jeg har dog fundet ud af at mit behov kan dækkes af Boxer Flex (8 valgfrie kanaler). Jeg vil beholde fiberinternettet hos Waoo. Er det helt skidt at skifte Waoo ud med Boxer ?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du med skidt mener billedkvaliteten, så ja. Den er bedre på Waoo. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
littlemailman
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det. Hvor meget er forskellen på billedkvaliteten ?
Jeg tænker dog også generelt om det er bedre at holde fast i Waoo end Boxer ? |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal dem der har haft Boxer, og nu har andet, nok bedre til at sbvare på, men der er forskel. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1261 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med Boxer skal du bruge DVB-T2 boks/TV til flere af kanalerne, så du kan ikke bruge det i en HTPC. Du mister også (såfremt du bruger den) din Waoo boks og muligheden for at se TV fra arkiv, film osv. Du vinder dog HbbTV, da det er med hos Boxer men ikke hos Waoo.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft boxer i 3 år og har Stofa nu. Når først man har set en bedre billedkvalitet end Boxer, går man ikke tilbage
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det var lige dig jeg hvade i tankerne Kampus,da jeg skrev det indlæg, at du kunne bekræfte at der er en forskel i kvaliteten. |
|
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Hvad med lyden ?? Mvh. |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Der sendes med HE-AAC på alle kanaler, nogle har kun 2.0 andre har Multikanal. |
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som skrevet er lyden HE-AAC. Og her er Boxer foran andre. Da DR sendte i surround, oplevede jeg en lyd som på DVD.
|
|
littlemailman
Funktioner
Tak(0)
|
Er splittet ift. et skifte fra Waoo til Boxer.
En hurtig udregning siger jeg kan spare 200 kr pr måned med boxer (Når udgifter til nye kort og bokse er betalt). Dog har jeg ekstra kanaler og Viasat Serie/Sport hos Waoo, som jeg dog stort set ikke bruger i dag. Spørgsmålet er så om besværet og nedgangen i billedkvalliteten er det værd. Waoo er jo også på vej med en ny boks, og har vel største muligheder for forbedringer i fremtiden (selvom det generelt går langsomt hos dem med nye tiltag). Boxer har vel begrænset muligheder for kvallitetsforbedringer qua antenne. |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes bare der skal skrues meget op for lyden på recieveren når man ser TV. ( Boxer ) Måske knap på HD kanaler. Oplever i det samme.? Mvh. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |