recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stole til hjemmebio.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stole til hjemmebio.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stole til hjemmebio.
    Sendt: 07-Februar-2016 kl. 15:35
Hej.

Jeg har bemærket at indtil flere af jer, med dedikerede rum, har valgt en prisbillig sidde-løsning fra Jysk i form af Hovborg-stolen...

Efter at Berdel var så rar at svare på et spørgsmål jeg havde omkring stolen, så har jeg været i Jysk og prøvesidde i et eksemplar... Og den er jo ganske fin. Den øverstbefalende har også godkendt den - nu da den/de blot skal stå i stue 2. Embarrassed

Inden vi rykker 4 stykker hjem, næste gang de er på bud, så kunne det dog være lækkert at få lidt input fra dem af jer, som har haft/brugt denne stol i et stykke tid.
Her tænkes der på om betrækket begynder at revne eller lignende - forventer naturligvis ikke, at de holder en menneskealder, men de må gerne se nogenlunde ud efter et par års brug...

Så lad høre hvilke erfaringer I har med disse - på forhånd tak...Smile

*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 19:34
Jeg er på jagt efter lige nøjagtig den stol også, Jysk har hævet prisen til 1600,- i denne uge. Forhåbentlig betyder det at de kommer på bud snarest, da besparelsen så ser højere ud :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 19:42
Faktisk 1699,-... Wink

Tror ikke, at det er tilfældigt at de lige blev sat, da de i weekenden har haft fastelavnsudsalg med -20% på alt. Jeg tror også at de snart bliver sat ned igen.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 21:44
Fik sådan en stol i stil med den du søger (af konen!!) - den var købte i Biva

Der er plads til 2 personer - men "aflæggerbord" mellem stolene, og 2 kopholdere

Fik den for et par år siden - og den er altså stadig rigtig pæn, selvom den bliver testet af 2 børn på 5&8år

Ved ikke om man kan få stolen længere, da Biva ikke findes, men tror ikke du skal frygte en billig stol :-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 23:35
Til samme pris (per 2 stk.) fås disse:

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 07-Februar-2016 kl. 23:44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 19:52
Ooooh...! Big smile Har du prøvet den, Henrik B?

Ligner lidt den du beskriver, JaAndersen...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 20:15
Nej, men jeg kan jo køre forbi og prøve...

M.v.h.
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 20:22
Jeg har prøvet den fra davidsen, og den er meget blød at sidde i. Vi har flyttet vores gamle elevationssenge ind i kælderbioen - det kan klart anbefales, hvis man har muligheden. Så kan bio'en også bruges som gæsteværelse 😜
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 20:29
Ja, hvis du bor i nærheden og en dag har tiden, så måtte du hjertens gerne give dit besyv med... Ellers må jeg jo selv tage en tur til Vamdrup...

Men hvis nogen allerede kunne sige, at siddekomforten er sløj, fordi man eksempelvis kan mærke stellet igennem polstringen, så kunne jeg ligeså godt spare den diesel.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 20:32
Okay - tak for input, anoz. Smile
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 21:44
De var en afdeling i Brørup også - måske de har dem udstillet dér?

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 22:21
Aaaah, cool - har en kammerat som arbejder i Brørup. Tak for dine indspark, Henrik B. Smile
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu