|
Efterlysning: YouSee bruger Guldborgsund kommune |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2016 kl. 12:50 |
Jeg har nu den sidste måned prøvet på at få svar fra YouSee support ( 3 stk. mails) ; men det er åbenbart umuligt at trænge igennem via mail, og jeg orker ikke at snakke med en teenager fra supportlinien
![]() Mit problem er at jeg på min side under "Mit TV" ser at min mdl. pris for tv, er steget fra 339.- til 419.-. Er der andre brugere i Guldborgsund kommune med mellempakken og bland-selv, som kan oplyse mig om det er samme "problem" med deres pris. Jeg håber så sandelig at det er en "tyrkfejl", ellers så mister de endnu en kunde. Og for at føje spot til skade, så fik jeg i dag en mail med en tilfredshedsundersøgelse ![]() Mvh. og go' pinse Troels |
|
![]() |
|
HiFi_Geek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2015 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg, at du kan tage stille og roligt. Vi kan heller ikke se tv på vores boks. Meldingen fra "teenageren i supporten": Vi er ved at skifte it-system :-)
|
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Præcis - det har at gøre med deres noget
langtrukne opdatering af deres IT.
De har lovet at det skulle blive løst i næste uge og indtil da, vil den vise fejlagtige priser ... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |