|
5500 CDer sælges stykvis. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HansJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2016 kl. 15:23 |
Velholdte CDer i alle genrer.
3000 CD-album. 1000 CDer á kr. 2,-. 1500 Opsamlings-CDer, CD-singler, DVD'er & Soundtracks. Søger du et par CDer, så spørg om jeg har dem. Send en besked og du kan få link til min samlede salgsliste. Varierende priser fra kr. 2,- pr. stk. Gennemsnitspris er kr. 6,23. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne godt være hooked på Hjem 2014 med Sanne Salomonsen, gerne i 2015 genudgivelse med bonus nr.: Nonetheless -duet med Maria Bergman. Hvis du har den?
|
|
![]() |
|
Hej.
Jeg har desværre ikke de to nævnte CDer. Mvh. Hans Jespersen. CD-album & Tilbuds-CDer sælges: www.rytmeboxen.dk/privat-salg.htm Opsamlings-CDer/ CD-singler/ Soundtracks sælges: www.rytmeboxen.dk/privat-salg-2.htm |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok tak
![]() |
|
![]() |
|
JesperMV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2016 Status: Offline Point: 1 |
Hej Hans
Vil du sende mig et link til din samling? Vh Jesper
|
|
![]() |
|
Hej Jesper.
Tak for henvendelsen. Mine salgslister er på de 2 link herunder. Linkene er fuldt opdaterede, med priser på alle CDer. Er der nogle CDer du ønsker, eller har du spørgsmål, så kontakt mig endelig. Du må meger gerne sende linkene herunder til din musikinteresserede omgangskreds. Mvh. Hans Jespersen. CD-album & Tilbuds-CDer sælges: www.rytmeboxen.dk/privat-salg.htm Opsamlings-CDer/ CD-singler/ Soundtracks sælges: www.rytmeboxen.dk/privat-salg-2.htm |
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Har du et link til kun live dvd'er med musik?
|
|
![]() |
|
Hej.
Tak for henvendelsen. Jeg har kun en enkelt eller to. Mine DVD til salg er på nederste link. Mvh. Hans Jespersen. CD-album & Tilbuds-CDer sælges: www.rytmeboxen.dk/privat-salg.htm Opsamlings-CDer/ CD-singler/ Soundtracks sælges: www.rytmeboxen.dk/privat-salg-2.htm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |