|
Fejl på Harddisk i NAS - Alvorligt ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2016 kl. 08:38 |
Hej En af mine diske kommer med en advarsel: 197 Current Pending Sector. Se status nedenfor Er det en fejl der skal tages alvorligt - såsom at skifte disken hurtigst muligt ? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du burde virkelig prøve google! https://kb.acronis.com/content/9133
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Tak for svar Claus - dog lidt spydigt :-)
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Sådan er der desværre bare nogle der er ChristianTT
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Nej - det var på ingen måde spydigt - men derimod ment i ramme alvor. Hvad får dig til at spørge andre uden selv overhovedet at gøre et forsøg på at finde ud af det?
Hvad er det for en kultur man har når man ikke selv vil gøre bare det mindste forsøg - men hellere have andre til at gøre det for en? Gennem de sidste par år er recordere blevet et sted hvor der spørges i flæng på ALT mellem himmel og jord - og som sådan er det egentlig fint, men når folk selv har kunnet finde ud af det ved en helt almindelig søgning på en tilfældig søgemaskine, og kunnet have fundet svarene i de første links hvis man bare søgte på tingene ordret, så synes jeg faktisk det er en rigtig dårlig stil og en rigtig dårlig kultur.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
DU kan bare blande dig udenom, med hvorvidt andre selv søger en løsning på deres problemer selv. det kunne være at vedkomne ikke selv havde overskud til at søge løsningen, eller andre ting. Hvis du skal belære andre, kan du så ikke gøre det andesteds??
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() Til Guldhammer: Helt ærligt "ikke selv havde overskud til at søge løsningen" ![]() Redigeret af Roland - 28-August-2016 kl. 04:42 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Prøv at Google hvordan man laver et klikbart link. ![]() https://kb.acronis.com/content/9133 |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Personligt synes jeg det er nemmere at Google end at oprette et spørgsmål herinde. Men hvis det er nemmere/bedre for trådstarter synes jeg det er helt ok. Forummet er vel for alle.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det kan godt være at man ikke synes spørgsmål er gode.
Men det retfærdiggør ikke at man hælder al sin galde ud på trådstarter. Lad tråden være hvis den ikke har en kvalitet som du bryder dig om. Eksempelvis er der en der søger råd om sokker og underbukser herinde. Det har jeg valgt ikke at kommentere. |
|
![]() |
|
Til trådstarter.
Skift disken. |
|
![]() |
|
Er først lige kommet hjem nu, så har ikke kunne deltage i debatten før nu.
Jeg havde faktisk brugt google inden, og fandt lidt tvetydige informationer. Nogle mente den blot kunne reformateres, så den "dårlige" sektor blev isoleret. Derfor spurgte jeg herinde. Tak for svar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |