|
Netflix bloked - så skete det |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1752 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Marts-2016 kl. 20:38 |
Godaften
Kæresten havde lige fundet en film i USA, som vi skulle til at se på Netflix. Vi blev mødt af denne besked: "You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again. For more help, visit netflix.com/proxy." - jeg smutter selvfølgelig over på Unblock-us facebook side, for at se hvad folk skriver, og bliver mødt af en mere eller mindre tom side. Ingen indlæg, ingen svar.. Nothing.. Videre til deres hjemmeside hvor de har deres fora.. Alt omkring Netflix er væk. Alt. Alle indlæg, blogindlæg, osv.. Når Netflix mener det, så mener de det virkelig. Jeg havde dog aldrig troet at Unblock Us ville bukke SÅ meget under for det. ...Nå, men.. Hvad gør vi så nu? Jeg tænker næste træk må være at opsige mit Netflix abo. Det danske er jo ikke værd at samle på. Har I oplevet det?
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Private Internet Access, det virke - endnu
|
|
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og det er da noget vrøvl, at DK abonnement ikke er værd at samle på. Hvor får så meget for 79 kr om måneden ?
Har du virkelig set ALT der er værd at se, har du virkelig bladret ALT igennem ? |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har oplevet at den klager over proxy osv., så har jeg været inde på Unblock US og opdatere min lokation, og så køre det igen.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rune, prøv at skifte til en anden region og skift så tilbage igen. Når jeg oplever de får blokeret en IP, så gør jeg bare sådan, så virker det som regel igen efter bare et forsøg.
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1752 |
Funktioner
Tak(1)
|
Spøjst. Det virker på min Android telefon, men ikke på iPad, Mac eller Apple tv. Dog virker det KUN på Android, for så snart jeg fx smider det over til Chromecast, kommer spærringen frem igen.
Det virker desværre ikke for mig at opdatere lokation. Jeg kan ikke komme uden om den. Det er da virkelig en skam. Jeg håber Unblock-Us snart kommer tilbage med en ny løsning, og det er derfor de er "blevet væk" på den måde. Synes dog det er langt ude de ikke kommer med en forklaring omkring det.. De har trods alt mange betalende kunder.
|
|
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skift til unlocator,her virker Netflix
"All Services Are Still Supported If you are getting an error related to any of the services we support, please change your USA region to USA 1 or USA 2. We will also get to other regions and update accordingly." Redigeret af katbird - 01-Marts-2016 kl. 22:25 |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu siger du jo Chromecast... Har det nogensinde virket for dig? For der er Unblock Us jo ikke nok i sig selv. Der skal jo foretages blokeringer og henvisninger i routeren, før den kan bruges. Og hvis det virker på Android men ikke på dine iDimser, er de så sat op til det? Redigeret af Nagash - 01-Marts-2016 kl. 23:04 |
|
RuneH
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det har altid virket. Jeg router (static route) min DNS på min router, så jeg undgik Google's hardcoded DNS. Har spillet fint i både stue og soveværelse. Alle enheder der går på mit netværk derhjemme, ryger igennem Unblock-Us DNS. Det har spillet fint i mange år, på alle enheder. Chromecast og iDimser. Jeg læste også rundt omkring i fora, at det virker på Android og PS3, men andre enheder får blocken. Testede det dog ikke på PS3 må jeg indrømme. Ej heller Windows.
|
|
|
|
RuneH
Funktioner
Tak(0)
|
Tak - det må jeg hjem og kigge på. Så er det farvel og tobak til Unblock-Us da.
|
|
|
|
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde samme problem for noget tid siden, skrev en email til deres support og fik at vide at de havde opdateret min konto og jeg skulle bruge disse DNS'er i stedet for:
64.145.73.5 209.107.219.5 Nu virker det fint igen :-) Du kan jo prøve med disse DNS'er og evt. lige smide support en email. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vær OBS på at Netflix så småt er begyndt at lukke konti, der benytter VPN-løsninger.
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |