|
Sonos Play 5 eller Sonos playbar |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
tsands
Ny bruger Oprettet: 03-November-2016 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-November-2016 kl. 10:23 |
Hej
Jeg overkøb af Sonos Playbar + sub. Har sonos play 5, men vil godt have lidt bedre lyd til fjernsynet. Er Playbar og Sub pengene værd? ts
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg droppede brugen af Sub'en, men Playbar giver god mening. Du kan jo altid udbygge hvis du synes der mangler bund. Jeg vil dog sige, at jeg aldrig bruger Playbar til andet end TV-lyd, så jeg kunne lige så godt have købt et andet mærke - som sikkert også kunne levere bedre lyd til samme pris. Overvej om du har brug for at det spiller sammen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også indimellen i brændende lyst til at købe en playbar - men jeg bliver ved med at overbevise mig selv om at jeg skal vente med at gøre det, da den nuværende har en del begrænsninger, som jeg har en idé (ganske udokumenteret) om at Sonos snart retter ...
|
|
MORE BASS
|
|
karstenjensen.dk
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Playbar, Sub og to 3'ere som baghøjtalere. Playbaren giver virkelig god mening og særligt sammen med sub'en. Er lidt nysgerrig på dig, der kobler sub'en fra?
Baghøjtalerne er naturligvis kun noget værd når der er surround og det er ikke fordi de danske tv-stationer er for gode til at udsende dét.....
|
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sidder også med kløe i "køb" fingeren, og venter på at Playbar bliver opdateret. Den er trods alt 3½ år gammel efterhånden. Så selvom jeg har ventet i knap et år, så er jeg overbevist om at den nok skal komme før eller siden
|
|
karstenjensen.dk
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hvad savner I ved en opdatering?
|
|
Insaniac
Super bruger Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes, at sub'en er en af de vigtigste komponenter i Sonos setuppet. Jeg har selv Soundbar, sub og 2 x Play 1. De sidste to måneder har jeg boet midlertidigt et andet sted, imens jeg ventede på, at jeg kunne overtage huset, og der har jeg kørt med kun Soundbar uden sub. Det lyder forfærdeligt tyndt uden dybde fra sub'en.
|
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket blot beviser hvor sygt overprized Sonos er. 6000 kr. for en soundbar uden nævneværdig bas. Og misforstå mig nu ikke, har selv en AMP og en Play 1, men der noget galt med pris/ydelse hvis man ser nøgternt på det. Især efter deres prishop sidste år hvor der lige røg 15 % ekstra på alle deres produkter...
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes nu isoleret set at Sonos playbar alene spiller ret fint og især misundelsen overrasker mig. Jeg ville dog selv ikke køre uden subwoofer. Ift konkurrenter syntes jeg ikke Sonos er overpriced. De har en fremragende software hørende til. Jeg tænker dig også der snart må komme noget opdatering i form af nye enheder. 5'eren allerede opdateret.
Jeg havde en playbar hjemme her da de havde 30 dages prøve, det samme havde min svigermor. Jeg var gladeligt overrasket, men valgte at beholde mit nuværende setup, mens svigermor beholdte. Jeg syntes dog det er en betragtelig streg i regningen at den ikke håndterer DTS. Hvis jeg hopper på soundbaren er jeg dog overbevist om at det så bliver Bluesound pulse soundbar |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken anden soundbar er da bedre ?
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft B&w panorama som jeg stadig syntes med afstand er markedets lækreste, men jeg syntes ikke den spiller bedre:)
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Finish, lyd eller betjening ? |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |