recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere fremstår utroværdigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRecordere fremstår utroværdigt

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Emne: Recordere fremstår utroværdigt
    Sendt: 15-November-2006 kl. 23:41
Jeg har sagt det før, dette forum fremstår utroværdigt når sponsorer blander sig i brugerforum.

Recordere fremstår utroværdigt når disse "fælleskøb" med sponsorer tillades, hver gang Tape Connection starter et nyt "fælleskøb" hyler den samme håndfyld med i kor som om de er betalt for det, den ene måned er det et Philips TV der er det bedste, næste måned et Pioneer TV der er det bedste, næste et Samsung. Det er jeg ikke den eneste der har bemærket.

Det har vist sig at fælleskøb nogen gange er dyrere end andre steder. Når brugere gør opmærksom på at det samme TV i fælleskøbet kan købes til samme pris med strakslevering et andet sted, bliver dette indlæg slettet ( 42PV60 ). Det grænser jo til bondefangeri.

Man har sågar lavet "fælleskøb" på et TV Tape Connection ikke selv har set.

Jeg finder det meget mistænkligt og utroværdigt når den samme håndfuld brugere anvender hele dagen hver dag på at anbefale Tape Connection til nye brugere på forummet.

Recordere. dk må se at få styr på sin sponsorpolitik !

Så må vi se om dette bliver slettet af recordere.dk.

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 23:48

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Jeg finder det meget mistænkligt og utroværdigt når den samme håndfuld brugere anvender hele dagen hver dag på at anbefale Tape Connection til nye brugere på forummet.

Kan det tænkes at "en håndfuld" af det firecifrede antal kunder vi har solgt tv til i år, rent faktisk er glade og tilfredse kunder?

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 23:59

Recordere fremstår utroværdigt når disse "fælleskøb" med sponsorer tillades [.....]

Der skal altså være nogen som betaler udgifterne til at drive recordere.dk... Du betaler ikke noget, det gør jeg heller, og det er vel ikke meningen at Lars skal betale ud af egen lomme? Tilbage er reklamer og sponsorer som eneste indtægtskilder.

I øvrigt har der været flere fælleskøb med forhandlere, som ikke optræder på sponsorlisten. Det virker ikke som om at det er et kriterie for at blive leverandør til et fælleskøb.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 00:06

"Det har vist sig at fælleskøb nogen gange er dyrere end andre steder. Når brugere gør opmærksom på at det samme TV i fælleskøbet kan købes til samme pris med strakslevering et andet sted, bliver dette indlæg slettet ( 42PV60 ). "

Kan det virkelig passe?

Mvh.

Til top
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 00:17

Jeg har sagt det før, dette forum fremstår utroværdigt når sponsorer blander sig i brugerforum.

Recordere fremstår utroværdigt når disse "fælleskøb" med sponsorer tillades, hver gang Tape Connection starter et nyt "fælleskøb" hyler den samme håndfyld med i kor som om de er betalt for det, den ene måned er det et Philips TV der er det bedste, næste måned et Pioneer TV der er det bedste, næste et Samsung. Det er jeg ikke den eneste der har bemærket.

Det har vist sig at fælleskøb nogen gange er dyrere end andre steder. Når brugere gør opmærksom på at det samme TV i fælleskøbet kan købes til samme pris med strakslevering et andet sted, bliver dette indlæg slettet ( 42PV60 ). Det grænser jo til bondefangeri.

Hold nu op med det p..
Du er bare bitter over du kommer til kort i den tekniske argumentation med Otto!
Hvorfor smutter du ikke bare?

Punkt 1. Der er ingen steder Recorder lover, at være det billigste køb:
"Der er ikke alle Fælleskøb der opnår at have billigste pris herhjemme, men så prøver vi at tilbyde andre fordele (ekstra garanti, kodefri løsning, sikker levering oa)."

Punkt 2. At der bliver slettet direkte links og reklamer til andre end sponsoren i et fælleskøb er efter min mening ok! Det er trods alt 'et køb', og det skal man bare ha' i baghovedet.
Jeg har oplevet, at et reklamelink er blevet fjernet fra et indlæg i et fælleskøb - men selve indlægget forblev. Andre gange er prisen blevet sat ned, hvis nogle gør opmærksom på en god pris hos en konkurrent. 
Du får helle ikke i Fona at vide, at Elgiganten sælger varen 500 kr. billigere. Du må selv foretage lidt arbejde for at sammenligne priser!

Punkt 3. Der er været mange forskellige sponsorere til fælleskøbene! Jeg har aldrig købt hos TC, og mener ikke de bliver favoriseret i forhold til andre!

Hvis nu det var dit Pv600, som blev udråbet til det bedste TV i et fælleskøb - ville du så brokke dig lige så meget?
Fatter du ikke at for nogle ER Pioneer det bedste TV, for andre er Philips det bedste TV … For dig er Panasonic det bedste TV,
det ultimative TV findes ikke!

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

"Det har vist sig at fælleskøb nogen gange er dyrere end andre steder. Når brugere gør opmærksom på at det samme TV i fælleskøbet kan købes til samme pris med strakslevering et andet sted, bliver dette indlæg slettet ( 42PV60 ). "

Kan det virkelig passe?

Mvh.

Politikken fra Recordere's side har været at diskussioner om hvorvidt prisen på et fælleskøb er i orden, ikke skulle være i selve fælleskøbs-tråden. Det skal nok passe at de i starten har slettet med grovfilen, fordi trådene meget hurtigt blev meget store, så alt Off-Topic fik kniven. Siden har man valgt at oprette en separat tråd til den slags diskussioner i forbindelse med et fælleskøb. Fælleskøbene blev på daværende tidspunkt udvalgt i lige så høj grad med øje for forhandleres soliditet og leveringsevne, som for prisen. Det har naturligvis givet nogle diskussioner hos folk der mener prisen bør gå frem for alt.

Recordere.dk er et privatejet forum. Ejeren sætter reglerne. Kan man ikke lide dem, så er der ingen der tvinger én til at deltage.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 07:49

Nu ved jeg ikke hvilke brugere du hentyder til.

TC medarbejdere der deltager i dette forum viser tydeligt at de arbejder hos TC. Det samme gør medarbejderne fra GOD pris osv.

NextGeneration nu kan jeg se du ikke har været medlem så længe, men TC har i perioder været under stort pres herinde.

Hvis de sætter priserne for højt for at score lidt ekstra er det blevet påtalt dels i trådene samt i mini-chatten. Hvilke i nogle tilfælde har medført at de måtte sætte deres priser ned.

Til top
Andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-November-2004
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 08:10

Recordere.dk er et privatejet forum. Ejeren sætter reglerne. Kan man ikke lide dem, så er der ingen der tvinger én til at deltage

men når det er en sponsorer der skal forsvare Recordere.dk så virker det utroværdigt

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 08:16

Det er da kun fedt at sponsorene deltager i forummet, hvor ofte i real life har man mulighed for at få så meget indput og respons fra sin forhandler?

Hvis TC bliver anbefalet herinde, så kunne man måske tænke sig at der er en grund til det, nemlig at de er anbefals værdige.

Og som Lahan siger, hvis du havde været bruger herinde længere ville du også vide at der er en del brugere herinde som er meget kritiske og stiller spørgsmåls tegn ved eks. priser på fælleskøb. Det vil garanteret også ske igen.

Pioneer ER det bedste Plasma Philips 9731d er det bedste LCD det er der nu engang ikke noget mærkværdigt i at udtrykke. Det underlige kunne være at påstå hårdnakket at et tv som 50pv600 er det bedste Plasma.....

Redigeret af Bendix - 16-November-2006 kl. 08:26
Til top
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 08:17

Jeg syntes godt nok, at det er en vanvittig konklusion, at recordere er utroværdig

Jeg har netop sparet en røvfuld penge på et 427xd og er yderst tilfreds med dette Herudover det da bare fedt, at der kommer så mange input fra brugere og fagfolk i fælleskøbstråden..

Er man utilfreds kan man vel bare finde et andet forum 

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 08:19

Jeg mener nu at det var Ticker som tidligere fremførte det argument, det var vist noget af det sidste man hørte fra ham. Jeg synes det trækker op til at der snart kommer en ny bruger som har et 50PX600 - måske 3.generation ?

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Jeg mener nu at det var Ticker som tidligere fremførte det argument, det var vist noget af det sidste man hørte fra ham. Jeg synes det trækker op til at der snart kommer en ny bruger som har et 50PX600 - måske 3.generation ?

Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu