|
Dansk tale overlapper? |
Besvar |
Forfatter | |
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-November-2016 kl. 14:20 |
Hjælp,ved ikke lige hvor jeg skal skrive dette, men tændte lige for TV og Boksen, og nu lige meget hvad jeg vil se, også i optagelser, kommer der en Dansk tale og tekst hen over programmet,helt uvedkommende hvad der bliver talt ?
Hvad skyldes det ,og hvordan får jeg det væk? det har jeg aldrig oplevet før.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser nu f.eks ved Morse at den danske tekst og stemme skal forestille en oversættelse af original lyd sporet ,aner ikke hvordan jeg fjerner det, det lyder som en computeroversærrelse.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
På DR kanalerne.? Der er da sikkert fordi det er en syntolknings kanal, så skift til dem der ikke er. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
folp
Funktioner
Tak(0)
|
Hold nu op, tak for svar,ja fandt ud af den stod på Kanal 65 i stedet for 1 ,hvordan jeg har taget forskel ved jeg ikke ,men en fejl 40 :)
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fatter ikke hvorfor der skal være specielle kanaler til det, andre steder i verden, ligger det bare som et valgbart lydspor, så det kan vælges hvis der er behov for det. Med andre ord, det almindelige lydspor og Syns lydsporet på en og samme kanal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |