|
Stofa Mit tv erfaringer |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
warfly
Bruger Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2016 kl. 12:54 |
|
Jeg er lidt pissed over at stofa igen hæver priserne.
Især når de sætter prisen op fordi de tilføjer en sportskanal ;o( Er der nogen af jer der har erfaringer med stofa mit-tv? Ender det med at blive dyrere eller billigere? Jeg kan godt lide tanken om at man kun betaler for det man ser, men omvendt mister man jo alt hvad der hedder mængderabat/pakkerabat. Virker det med zaptor boksen? Vi har 3 styk, den ene med harddisk, og jeg har ikke lyst til at købe nyt hardware. Slet ikke nyt hardware der ikke understøtter 4K. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal ikke vælge mange kanaler før det bliver dyrere end selv den mindste pakke, så det med prisforskellen afhænger fuldstændig af hvad du har i forvejen og hvad du ønsker. Men du kan jo selv gå ind på Stofas side og tælle priserne sammen på de kanaler du ønsker. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan andre oplever Zaptor box og Kort, men hos mig kom det aldrig til at virke. Jeg kører nu antennesignal direkte i TV med 100% signalstyrke og kvalitet, og BER på 0,0
TV'et klarer så alt det "smarte" via wifi: Netflix,Youtube, hbb TV osv. Og det virker helt stabilt også med 4k stream. |
||
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi bruger Zaptor til al TV kiggeri, og har slet ikke antennekablet ført op til TV'et.
Meget live tv hakker voldsomt hos os, men det skifter meget fra kanal til kanal (TV2 og TV3 er de værste). Vi "løser" så problemet ved at vi lige trykker Pause og dernæst Play. Derved ser vi stort set altid programmer et par sekunder forskudt, men det kører langt mere stabilt en live tv. Og når heller ikke StartForfra virker, så plejer en genstart at løse problemet. (Exit, Exit, Menu, 6, 7, pil-ned, blå bruges flere gange om ugen) Derudover bruger vi meget StartForfra til at se udsendelser fra tidligere på dagen, eller dagen før. Dvs. når vi går i TV-guiden, så går vi oftere til venstre end ned i listen. Derfor vi lever med at live tv stort set er ubrugelig - forstår slet ikke at folk kan undvære StartForfra. Bruger også AppleTV til bl.a. Netflix og HBO, og det kunne være lækkert hvis Stofa fik lavet en god app til ATV4, så den gamle Zaptor boks kunne smides langt langt væk.
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
MikeOne
Guld medlem Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej pdj1941
Har samme problemer. Jeg har i de sidste 2 år ikke kunne se DR's programmer Live. De hakker og lyden falder ud konstant. Vi pauser også programmet for at se det forskudt. Siden Apple TV4, så ser vi typisk DR's programmer derfra. Har skiftet alle kabler, men lige meget hjælper det. Alle andre kanaler (inkl HD) virker fint. Da Stofa havde nedbrud i Nord Sjælland for 2 uger siden - så virkede DR's programmer derefter. HURRA.... Men så røg lyden fra en dag til en anden i onsdags, og jeg måtte genstarte Zaptor boksen - Og vupti - nu hakker alle DR's kanaler igen..... Giver ingen mening. Har ringet til Stofa mange gange og genstart, geninstallation af software, nye kabler etc. har ikke hjulpet. Så der skal nok en teknikker ud eller en ny boks til (Det er den oprindelige boks Stofa startede med - men det skulle ifgl. Stofa ikke gøre noget). Lav en App til Apple TV og lad os smide Zaptor boksen langt væk.......
|
||
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
||
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak - jeg troede vi var de eneste der var kommet frem til den "løsning"
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
Bruger udmeldt 37
-- Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal man have en boks hvis man vælger Stofa Mit TV, eller kan man nøjes med CA Mondul med kort til de kanaler man vælger.?
For jeg ønsker ikke deres boks, så hellere helt undvære det. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal bare ha et TV eller box med CI slot
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke helt korrekt - for at få MitTV og kunne købe kanaler, skal man have minimum EN SmartTV boks fra Stofa. De TV kanaler man så køber på den, kan man se på andre TV med CA-modul/kort i samme husstand...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg husker bor du i "COAX Land", og ikke fiber? I så fald, så tyder det på at der er problemer med specifikke frekvenser hos dig, og med "hos dig" mener jeg selvfølgelig ikke nødvendigvis inde hos dig, selv om 80% af de fejl vi ser af denne art skyldes egen installatin Grunden til at jeg "skyder" på at det er problemer med specifikke frekvenser er, at StartForfra og andet VOD sker via en specifik frekvens som din boks får besked om at tune over på så snart du beder om "StartForfra". Så hvis StartForfra på DR1 virker, og DR1 normalt hakker, så er det altså fordi at der er problemer på de frekvenser der anvendes til DR1, og ikke på de der anvendes til VOD. Du er velkommen til lige at smide mig et kundenummer i PM, så skal jeg se om ikke vi kan finde en løsning.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
zulfo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se mit svar til Peter - det gælder også dig Smid mig dit kundenummer i en PM, så skal jeg se om ikke vi kan finde en løsning.
|
||
Lars B
||
Bruger udmeldt 37
-- Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Arrrhhh, |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |