|
Email fatalt nede |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2017 kl. 01:07 |
|
Jeg er snart desperat!
![]() ![]() Min email er nede på 4.døgn og jeg har brug for den. Jeg har win XP og bruger Outlook som har virket fint i mange år. Mit internet virker fint, men forleden stod min email af så jeg får fejlbesked, og det samme sker når jeg prøver min webmail. Tyder det ikke på at fejlen ikke ligger hos mig men min udbyder Dansk kabel TV (tidl Comx) ? Der er et forhold som jeg har skrevet til dem om: Jeg har siden 1. januar været plaget af et væld af uønsket mail. Det ser ud som om det er et svar fra en mailserver om at en meddelelse jeg har sendt ikke er kommet igennem(hvilket ikke er tilfældet), derfor bliver den ikke opfattet som spam af mit antivirusprogram (avast) Jeg har modtaget op til 90 af denne slags mails om dagen og ikke klikket på nogen af dem. Men kan de have lavet anden ravage på min mailkonto inde hos jer? ............................. Jeg har ikke fået ordentligt noget svar fra det TDC så nu håber jeg der sidder et IT geni derude og kan give et godt råd eller to til hvordan jeg løser problemet. På forhånd 100000 tak :-) |
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvilken fejlbesked får du?
Hvilken danskkabeltv webmail forsøger du at logge på, den nye eller den gamle version? Hvilke fejlmeddelelse får du, når du forsøger at logge på webmail? Klaus |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Jeg ville rette henvendelse til Dansk Kabel TV og ikke TDC/YouSee. De plejer at yde god og hurtig service og support. Hvilket man jo ikke ligefrem kan beskylde YouSee/TDC for !
Evt. ville jeg også hente Malwarebytes AntiMalware og ADWcleaner (Begge gratis) og lade dem scanne din PC, for evt. at fjerne snask, som muligvis kunne være årsagen til dine problemer. De kan finde snask, som antivirus programmer ikke kan.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Måske ligger fejlen i xp.
Har du prøvet at tilgå fra en computer med et nyere styresystem? |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Bare for en god ordens skyld. Dansk kabel TV er ejet af TDC. Men derfor kan de jo godt have god kundeservice. |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Er problemet bare at du modtager en masse mail dagligt, om at en mail ikke kan leveres?
Hvad er det for en fejlbesked du får? Måske du skulle se at komme væk fra XP og over på noget supporteret OS!
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Som udgangspunkt, jo så er fejlen hos udbyderen. Medmindre der er tale om login fejl (forkert brugernavn/pw). Så du er nødt til at fortælle, hvilken fejl du får, hvis man skal kunne hjælpe dig. Men men men.. Hvorfor hulen sidder du dog også med en windows xp endnu? Den er færdig for flere år siden, og alt kan sådan set blive et problem med den. Teknisk set kan din xp også være årsagen til at webmail ikke virker, men det er sandsynligvis ikke der problemet ligger. Skal du udelukke din windows xp, så prøv webmail fra en anden maskine (windows 7 eller nyere). Når webmail virker, så kan du gå videre og rode med din email (outlook) på din windows xp maskine. Jeg ville under alle omstændigheder ikke rode med den, førend jeg er sikker på, at webmail virker. Får du ikke held med webmail fra en anden maskine, så må udbyderen oppe sig og få rettet fejlen.
|
||
![]() |
||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
|
Kære alle
Tak for svar. Jeg var i få dage inden nedbruddet udsat for de mange spammails. Jeg bruger både comx webmail, og den som Dansk Kabel Tv har lavet. Idag prøvede jeg nede hos en nabo at logge på min webmail. Samme
resultat: fejlbesked. Hun har en nyere maskine med win 10. Så bad jeg hende logge på sin webmail gennem samme side, og hun kom igennem. Bad
hende også sende en mail til mig, den blev ikke sendt retur så noget
virker, jeg kan bare ikke logge ind. Det fortæller mig at det er hos
udbyderen fejlen ligger; er i ikke enige? Men hvad pokker kan der være
sket, de skrev at de ikke havde ændret noget men det kan jo ikke ændre
sig selv. Det er grænseløst irriterende. Det er flere dage siden DKT svarede på min første forespørgsel , har intet hørt siden på trods af nye forespørgsler.
|
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
I know - men derfor skal han kontakte Dansk Kabel Tv. Da TDC jo ikke står for service og support hos deres underleverandører. F.eks. er Telmore også ejet af TDC, men Telmore har deres egen Kundeservice. Lige så med de andre.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Hvilken fejl får du når du prøver at logge ind på webmail?
Jeg mistænker lidt at du måske skriver forkert brugernavn eller adgangskode. Men det burde webmail melde tilbage til dig. |
||
![]() |
||
|
Ikke helt. Din nabo oplever jo ingen problemer. Det er nok mest sandsynligt imo., at der et eller andet sted i din registry er gået skudermudder. Så jeg ville tjekke efter snasks, som nævnt tidligere og se om det evt. kan løse problemet. Hvis det så ikke hjælper, ville jeg ringe til DKT og forklare problemet. De gange jeg har haft ringet, har de altid været venlige, lydhøre og behjælpelige.
|
||
||
![]() |
||
|
Roland: Jeg forstår ikke du peger det tilbage på mig, vi sad jo i præcis den samme situation, altså på hendes maskine og hendes log-in virkede men ikke mit. Altså har det ikke med min maskine eller min XP at gøre.
Kandersen: Jeg får ingen skriftlig besked, kun beskeden Fejl, eller log-in mislykkedes. Og ja, jeg vil ringe i morgen da det ikke tyder på de gider svare i dialogboxen. Måske har supporterne travlt med at rydde op efter kabelTV sabotagen 1. nytårsaften. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |