|
Trådløst stereo anlæg |
Besvar |
Forfatter | |
Mikmak1969
Bruger Oprettet: 23-September-2013 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Marts-2017 kl. 21:02 |
Hejsa
Så er det tid til at jeg skal bede om en håndsrækning af jer derude igen :-) Jeg har et sæt Audio pro højtalere som jeg streamer musik til via bt fra min iphone. I og for sig så virker det ganske udemærket, men at påstå at lyden er fantastisk er nok lidt en overdrivelse, og derudover så er jeg lidt træt af at skulle bruge min telefon som "kontrol center" i den forbindelse, da den æder en del strøm på den konto. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om, hvilke muligheder der ellers finde til, stadig trådløst, at optimere lyden i stereo gengivelse fra mine højtalere, samt finde en anden måde at styre tingene på end via en app fra min tlf - Hvad findes der derude, og hvad kan anbefales? Jeg har på hifi klubbens hjemmeside noteret mig, at NAD har lavet et eller andet forstærker sæt som de næsten roser til skyerne derinde. Men har jeg ret, hvis jeg skriver, at der vel findes andre muligheder som kan gøre det lige så godt, og på samme måde om denne NAD mulighed eller har jeg misforstået noget? På forhånd tak
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan streamer du i dag?
Mit gæt er via Bluetooth, når du skriver at det æder strømmen. Jeg har en simpel surroundforstærker, som har airplay, det tager ikke meget strøm fra "fjernbetjeningen" (læs. min telefon). Klaus |
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes meget derude - fra 2.000kr til 200.000kr (og mere). Har du et budget og andre ønsker end bare trådløs stereo anlæg?
Hvis dine Audio Pro virker fint og kan tilsluttes en anden kilde end Bluetooth, kunne en billig løsning være en Apple tv 3 (kun digital tilslutning) eller en chromecast Audio. Så slipper du for Bluetooth (din telefon bruges dog stadigvæk som kontrocenter - men det gør den nok i de fleste tilfælde) |
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken mobil har du og hvor streamer du fra?
Jeg bruger personligt både airplay og Chromecast alt efter hvilken enhed jeg streamer fra. Dog mere Chromecast da Det virker på alle enheder med mine tjenester.(Tidal) Redigeret af Bconrad - 09-Marts-2017 kl. 08:22 |
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken standard kører din Audio Pro højttaler af Bluetooth?
Og hvilken kvalitet afspiller du på din telefon? Det skal være Bluetooth 4.0 apt X |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |