recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth transmitter til Bose QC35
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth transmitter til Bose QC35

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth transmitter til Bose QC35
    Sendt: 02-Marts-2017 kl. 12:50
For at få trådløs lyd i Bose QuietComfort 35 hovedtelefoner skulle det være muligt at bruge en Bluetooth Transmitter til enheder der ikke umiddelbart kan sende lyd trådløst.

Jeg tænker på at anskaffe sådan en dims til brug med Squeezebox Touch, Onkyo surround-receiver og fjernsyn (flyttes rundt afhængig af behov). Afhængig af afspiller-enhed, vil output-muligheder variere, der er ledigt hovedtelefonoutput på alle enhederne.

Hvilke(n) udgang skal sådan en transmitter typisk forbindes til?

Jeg går ud fra de skal have strøm for at fungere?

Nogle forslag til konkrete enheder, der kan bruges til dette?
Til top
Lamster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lamster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2017 kl. 21:04
Hejsa.. 😊
Har en bluetooth transmitter jeg ikke får brugt hvis det har interesse? 😊
https://www.amazon.co.uk/dp/B016NIOOH2/ref=pe_385721_51767431_TE_dp_2

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 22:13
Inden jeg køber noget konkret, ville jeg gerne vide lidt mere om hvad jeg egentlig har behov for og så måske også lidt hjælp til at finde frem til de gode produkter - man kan jo købe en transmitter for 50kr, men går også ud fra der er lidt sammenhæng mellem pris og kvalitet/funktionalitet.
Til top
Lamster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lamster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 15:14
Har ikke selv den store forstand på det, men ved at den jeg har har, har optisk (toslink) og analog udgang (minijack) samt et lille batteri, så den behøves ikke altid strøm. Der kan tilsluttes 2 headset på samme tid og har Bluetooth low latancy.
Købte min så jeg kunne høre musik og se film om natten med ordenlig volumen på. Har selv et Beoplay H9 headset. Bruger dog ikke transmitteren da mit nye tv har indbygget transmitter.. Havde jeg vist det havde jeg lige sparet en plovmand 😉

Redigeret af Lamster - 14-Marts-2017 kl. 15:16
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu