|
Værdi af nyt LG OLED55B6V 55" |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
synderen
Bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2017 kl. 17:15 |
|
Hejsa
Jeg er en af dem, der var så heldige at få et stk. LG Oled55B6V 55" TV ved Elgigantens store åbning inde på Strøget. Jeg har dog i mellemtiden fortrudt mit køb. Mit spørgsmål er så - hvad mon TV'et er værd ? det skal lige siges, at det først bliver leveret d. 22. marts. Jeg kan se, det billigste koster omkring 15.000kr på nettet pt., da det er udsolgt stort set over hele landet. Med venlig hilsen Jakob
|
||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej , mit bud vil være ca 11-12000. Jeg var i Elgiganten i taastrup i går , der kostede det 12999kr MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville også være varsom med at forsøge at malke den. De nye modeller er lige på trapperne, og så falder interessen nok en del for 2016-modellerne. Sælg den til købsprisen - måske med et tillæg for at du har ligget i kø - men drop tanken om at tjene en god portion på den.
Selv ville jeg ikke et sekund overveje, at købe den til mere end 10.000 kr. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meeeen , det er godt nok svært. Så lige på Elgigantens hjemmeside at det nye 55B7 koster 29999kr , vildt... MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der har været en håndfuld til salg på DBA, hvor sælgere prøvede at malke den. Lige nu er der en C6 til salg. Sælger har købt den for 9k, men forlanger 14-15k. "Nyprisen er jo 20.000 kr.", som han skriver...
Jeg har intet imod at folk gør sig et scoop. Det er fedt, når man får fingrene i gode tilbud. Men at være "billet-haj" er simpelthen for uetisk og ulækkert. For god ordens skyld: det er ikke møntet på trådstarteren. Redigeret af Ukke - 12-Marts-2017 kl. 19:56 |
||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja DET NYE koster 29999 kr men dette er den gamle
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
synderen
Bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej alle.
Tak for svar. Jeg har som sagt ikke besluttet mig, om det skal op på væggen eller sælges, så det kan jeg passende bruge den næste uge på at tænke over. Jeg lader antydningen om, at jeg handler "uetisk" og "ulækkert" stå - hvis jeg får "for meget" for tv'et. |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får nok ikke meget bedre tv til prisen.
Jeg ville nok beholde det med mindre du går efter større tv. Kan du tjene lidt på salget er det jo fedt, Men det skal nok gå på dba . Her fik du et par indspark om priserne. Men tror ikke du får mere end faktura prisen. |
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du vil sælge til 9.999 kr kan jeg godt være interesseret - men ikke over 10k
Det nye går jo helt sikkert at de gamle falder i pris + de nye falder jo helt sikkert også hurtigt...
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du har fortrudt dit køb, kan du jo bare ringe til Elgiganten. 14 dages fortrydelsesretten gælder fra du har modtaget varen. Da det ikke er modtaget og derfor ikke taget i brug er der ingen fradrag. Så hvis du annullerer købet inden du modtager varen får du alle pengene igen. Det er kan ikke beskyldes for at være uetisk. |
||
Mads Sørensen
Super bruger Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke i Elgiganten, her har du også 14 dg på butikskøb. |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |