|
TV-serien Dicte, sæson 3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mette60 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2017 Sted: storkøbenhavn Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2017 kl. 13:43 |
Håber Der er en, som kan hjælpe mig med sæson 3 af TV serien Dicte. Meget gerne brændt på en Blu-Ray, men jeg er også interesseret, hvis afsnittene er på dvd'er.
På forhånd Stor Tak |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Her.
Det kan være du kan finde noget her. https://www.google.dk/search?q=Dicte,+s%C3%A6son+3&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=BYnnWIDCNoKqsAH-ja-oAw#q=dicte+s%C3%A6son+3+dvd |
|
![]() |
|
Mette60 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2017 Sted: storkøbenhavn Status: Offline Point: 7 |
Tak for dit svar, men problemet er, at disken ønskes af min bror i Canada, så derfor kan jeg ikke købe blu-ray/dvder her, da vi ikke bruger de samme regionskoder. Jeg ønsker at finde en bruger, som selv har optaget Dicte og brændt den. Dette gjorde jeg med sæson 1 og 2, men fik desværre aldrig optaget sæson 3.
|
|
![]() |
|
Det er vel ikke piratkopi, når det drejer sig om en TV udsendelse, man selv har optaget, brændt ud på en skive og så giver en kopi af videre??
|
|
![]() |
|
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
I princippet, jo.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Hvis man giver eller sælger videre, det stadig ulovligt. Da producenten miste fortjeneste
|
|
![]() |
|
Det lyder lidt vildt for mig. Jeg har købt en harddiskoptager med brænder i og så må jeg ikke brænde en udsendelse, jeg selv har optaget og give den til en anden. Hvor mange mon er klar over det og især retter sig derefter. Nå men det er kedeligt, for jeg mangler sæson 3 af Dicte, som min bror i Canada ønsker. Han kan jo ikke afspille en disk købt i DK da vi har en anden regionskode, så eneste mulighed er at efterlyde serien, som en har optaget og kan brænde ud. Mvh. og god påske!
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Har læst dit notat - undrer mig bare hvorfor der så findes harddiskoptager med brænder. Ak ja - det hele kan da også gøres så bøvlet.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er lovligt til eget brug, hvadenten det er en TV udsendelse eller en BD/DVD, Det du kan gøre, er at sende DVD/BD skiverne derover, hvad der så derover gøres med at fjerne Regions kodningen er ikke dit ansvar. Kan da oplyse at Regionskoden er meget nem at fjerne på en DVD. Nej jeg siger ikke hvordan. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for din hjælp - det er en mulighed, jeg slet ikke har tænkt på. mvh. mettelade@yousee.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |