|
Waoo IPTV og DVBlin |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
tjalfe85
Ny bruger Oprettet: 31-Oktober-2008 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juni-2015 kl. 10:34 |
|
Hej med Jer,
Jeg har et spørgsmål til, om det er muligt at modtage IPTV til sin computer med DVBlink installeret(Eller anden tv software) Jeg har internet og TV fra Waoo. Det ender i en fiberboks med 1 rj45 og et coax stik på væggen. Jeg har koblet min egen router til, og jeg er fint på nettet(Routeren er en Asus RT-AC87U). Kan jeg få IPTV gennem min router og ud til mine computere på mit netværk? Ifølge DVBlink skal jeg bruge en playlist fil. Håber nogen kan hjælpe mig //TjaLfE85 |
||
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Desværre. Det var muligt engang men stort set alle kanalerne er nu krypteret :(
|
||
tjalfe85
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gælder det også hvis der er tale om tv via en foreningsaftale?
|
||
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yes. Der er ingen forskel
|
||
tjalfe85
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay... men lad os så sige jeg gerne vil gøre det med de kanaler der ikke er kodet. Hvordan gøres det så?
|
||
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er så lodret forkert. jeg har foreningstv fra waoo og får ALLE mine kanaler leveret ukrypteret direkte via DVB-C. PRoblemet kan derfor løses med en hdhomerun JEg kan forestille mig det er lidt afhængtigt af hvilket elselskab man hører under. (Bredbånd nord her) Redigeret af Moerkbak - 12-Juni-2015 kl. 08:46 |
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du overser at vi snakker IPTV og ikke DVB-C. Væsentlig forskel...
|
||
tjalfe85
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis... Har allerede en HDhomerun, men ville gerne hvis jeg kunne slippe for det ekstra led. og smide IPTV direkte til mit PVR setup og se mine kanaler via KODI/WMC
|
||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan du ikke.
Men med HDHomerun kan du bare give los. |
||
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Før kørte jeg også IPTV direkte ind i mediacenteret, men efter de krypterede måtte jeg over på en HDHomeRun. Hvilket klare opgaven til UG.
|
||
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup |
||
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan bruge DVBVIEWER recording service til at optage IPTV, men igen kun de kanaler der ikke er krypterede.
|
||
/Peter
|
||
darkdevil
Bruger Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan er det sat op? mvh Kim |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |