|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 16-November-2006 kl. 18:16 |
||
Hey Skal snart ud og erhverve mig et fladskærms tv, men der er bare et lille problem, ellere rettere sagt et lidt større. Mine krav til fladskærms tv'et er at det ikke skal være for dyrt, mellem 4000 - 5.500 kroner, godt billede også skal det kunne fungere sammen med en Xbox360 (kan de fleste sikkert Bare kom med nogle forslag, og på forhånd mange tak! |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Til den pris får du desvære ikke noget der på billed kvaliteten kan måle sig med en CRT skærm. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
||
Hvor højt prisniveau skal man op i for at få en bedre billedekvalitet end en CRT skærm?
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Hvis du f.eks vil have en 32" LCD HD skærm, så skal du mindst op på 10-12 K.Kr. Redigeret af Radiomanden - 16-November-2006 kl. 18:31 |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvad så hvis man kun ønsker en 26 - 28" LCD HD TV, hvad koster de omtrent?
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Der også kvalitetsforskelle for CRTs... Hvis du vil sammenligne med de bedste CRTs, som er produceret (de produceres ikke mere), er det spørgsmålet om der i dag overhovedet er en fladskærm, som matcher disse mht billedkvalitet (...lidt afhængig af hvordan man definerer billedkvalitet, og hvor meget vægt man lægger på "opløsning" i den henseende). |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Typisk sparer du ikke særligt meget ved < 32", fordi konkurrencen er meget større i 32" LCD segmentet. For 7700 kr kan du få et Toshiba 32" LCD (32WL66Z), som giver god value-for-money. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Se 7700 kr. for et 32" LCD HD TV lyder rigtig godt! - Er det et TV du/andre kan anbefale? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har kun set på det i to minutter i en butik (...holder mig til det gode gamle CRT, og jeg vil ikke bytte mit 32PW9308 Philips CRT med et LCD), men recordere.dk havde et fælleskøb på dette TV, og der var mange tilfredse købere. Du kan evt. søge lidt efter brugererfaringer i forumet. |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Takker for rådende Jesper og Radiomand Vender lige tilbage hvis jeg har flere spørgsmål |
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Toshibaen er klart den du skal koncentrere dig om hvis dit budget ligger på det niveau. Jeg ville lytte til Jesper og Radiomanden hvis jeg var dig.. Du kan også være opmærksom på at du kan købe tv'et i tyskland og måske spare en smule penge, det er ikke alverden. Men hvis valget står til de sidste kroner skal du vide muligheden er der. Handler du i DK vil jeg anbefale Tape Connection som er en rigtig god butik med vægt på en god kundeservice og gode priser, det vil være et godt bud på en forhandler du kan føle dig tryg ved og som er blandt de absolut billigste i landet. Du sparer lige nu over 7.000 på den omtalte Toshiba LCD hos Tape Connection http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=produkt& amp; amp;gruppenr=Toshiba%2032%20WL Redigeret af Bendix - 16-November-2006 kl. 19:10 |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
"Se 7700 kr. for et 32" LCD HD TV lyder rigtig godt! - Er det et TV du/andre kan anbefale? "..skrev Mummifar JA...det kan du roligt købe,selvfølgelig findes der bedre tv(også lcd)-men til prisen er der ikke et eneste reelt alternativ lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |